۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۲۴۵۷۵۰
آیت الله موسوی جزایری:

حضور استعمارگران در حکومت پهلوی سبب فقر فرهنگی ملت ایران شده بود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری با اشاره به فقر فرهنگی ناشی از حضور استعمارگران در حکومت پهلوی، عنوان کرد: پیش از انقلاب، غربی ها به جای معرفی دانشمندان و کتب معتبر خود، مراکز فساد را گسترش داده و کتاب های خوب و کمیابی را از کشور خارج می کردند.
آيت الله موسوي جزايري، نماينده ولي فقيه در خوزستان و امام جمعه اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نخستین پارک ویژه بانوان صبح امروز، با حضور آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، سید شکرخدا موسوی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، سید خلف موسوی، شهردار اهواز و جمعی از مسؤولان و مدیران استانی در اهواز افتتاح شد.

آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان در آیین افتتاحیه نخستین پارک بانوان در اهواز با تقدیر از شهردار و کارکنان مجموعه شهرداری اهواز، با اشاره به عدم امنیت اخلاقی بانوان در حکومت پهلوی گفت: در حکومت پهلوی اهواز به مکانی برای انواع فحشا مانند باشگاه های شبانه، انجمن های دوستی دختر و پسر و لژهای فراماسونری تبدیل شده بود.

وی در ادامه عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی پارک های اختصاصی برای تفریح، ورزش و آسایش هرچه بیشتر بانوان اهوازی از سوی شهرداری ساخته شده که به یقین از کارهای ماندگار در اهواز خواهد شد.

حضور 65 درصدی دانشجویان دختر در دانشگاه ها نشان دهنده اعتماد مردم به نظام است

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به افزایش تعداد دانشجویان دختر در دانشگاه های کشور اظهارداشت: در حال حاضر 65 درصد از دانشجویان دانشگاه ها دختران هستند و این نشان دهنده اعتماد مردم ایران به جمهوری اسلامی است.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به فساد ریشه ای در حکومت پهلوی افزود: مرکز فساد دربار پهلوی بود و آنچه در جامعه دیده می شد، نمونه کوچکی از فساد حاکم بر حکومت بود.

وی با اشاره به فقر فرهنگی ناشی از حضور استعمارگران در حکومت پهلوی، عنوان کرد: پیش از انقلاب، غربی ها به جای معرفی دانشمندان و کتب معتبر خود، مراکز فساد را گسترش داده و کتاب های خوب و کمیابی را از کشور خارج می کردند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان از شهردار، رییس شورای شهر و موسوی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، به سبب پیگیری مسأله گردوغبار در روزهای گذشته قدردانی کرد.

گفتنی است، پارک بانوان اهواز با مساحت حدود 5 هکتار واقع در کوی گلستان جنب شهرداری منطقه چهار اهواز، شامل زمین‌های ورزشی فوتبال، بسکتبال، والیبال، پیست دوچرخه‌سواری و سالن‌های ورزشی سرپوشیده است./9462/پ203/ب2

ارسال نظرات