۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۲۳۸۴۴۰

برگزاری دوره‌های آموزشی بصیرت‌افزایی در مدرسه علمیه جامعة‌النور

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران جامعة النور با بیان این که یکی از اهداف بسیج که مقام معظم رهبری نیز به آن تاکید داشته اند طرح بصیرت افزایی است، گفت: به همین منظور در این مرکز درصدد بصیرت افزایی طلاب از طریق دوره های آموزشی هستیم.
نشان مرکز مديريت حوزه خواهران

فاطمه مولوی مدیر مدرسه علمیه و فرمانده پایگاه بسیج جامعة النور حوزه علمیه خواهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، در مورد جذب بیشتر جوانان به سمت طلبگی گفت: در این ارتباط باید سعی شود تا شیرینی علم و گوشه هایی از علم آموزی را به آنها بیاموزیم که این خود کشش زیادی را برای علاقه مندان به همراه دارد.

 

وی درباره تشویق جوانان به سمت بسیج نیز گفت: برای بسیج نیز باید زندگی و راه و روش شهدا را به آنها نشان دهیم که این کار از طرق مختلف امکان پذیر خواهد بود مانند اردوهای راهیان نور یا بسیاری موارد دیگر این کار میسر می شود.

 

مدیر مدرسه علمیه خواهران جامعة النور با اشاره به تبلیغات سوئی که دشمنان علیه اسلام و بسیج انجام می دهند، تصریح کرد: یکی از راه های مبارزه با جنگ نرم دشمنان نیز آشنایی بیشتر مردم به ویژه قشر جوان با شهدا است که می توان اهداف و زندگی شهدا را از طریق طراحی بر سی دی ها و انتشار آن بسط و توسعه داد.

 

وی اضافه کرد: آشنایی با جبهه ها به ویژه افرادی که اعتقادات ضعیف تری دارند کمک زیادی به مقوله آشنایی با شهدا می کند.

 

مولوی با بیان این که یکی از اهداف بسیج که مقام معظم رهبری نیز به آن تاکید داشته اند طرح بصیرت افزایی است، افزود: به همین منظور در این مرکز درصدد بصیرت افزایی طلاب از طریق دوره های آموزشی هستیم.

 

وی خاطرنشان کرد: مدرسه جامعة النور از سال 79 تاسیس شده و اکنون 120 طلبه خواهر در آن مشغول به تحصیل هستند.

 

مدیر مدرسه علمیه خواهرن جامعة النور یادآور شد: طلاب توانمندی که فارغ التحصیل می شوند پس از فارغ التحصیلی در نهادها و ارگانها مشغول به کار شوند تا یک مبلغ هم باشند.

 

وی یکی از کارهای مهمی که در آینده قصد انجام آن را دارند را اینگونه ابراز داشت: درصددیم تا برای فارغ التحصیلان از حوزه افزون بر جلسات دانش آموختگان یکسری کلاس های مستمر که با مرکز مشاوره و بهزیستی هماهنگ شده برگزار تا فارغ التحصیلان بتوانند در بحث مشاوره و مهارت‌های زندگی تخصص پیدا کنند./939/ت302/ب4

ارسال نظرات