۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۲۳۷۶۳۶
با حضور علما و مبلغان؛

محور استراتژیک سامرا ـ فلوجه پاکسازی شد

خبرگزاری رسا ـ محور استراتژیک سامرا ـ فلوجه با مشارکت علما و مبلغان و همچنین نیروهای امنیتی و بسیج مردمی از لوث داعش پاکسازی شد.
روحانيان عراقي داوطلب جنگ با داعش

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، گروهی از نظامیان عراقی با همکاری نیروهای بسیج مردمی در عملیاتی ناگهانی به تروریست های داعش در محور سامرا ـ فلوجه حمله ور شده و توانستند این مسیر استراتژیک را بازگشایی کنند.

 

جمعی از علما و مبلغان اداره عقیدتی بسیج مردمی نیز در این عملیات حضور داشتند. حضور این افراد تأثیر فراوانی بر روحیه مجاهدان داشت به گونه ای که این محور مهم در زمانی اندک از لوث داعش پاکسازی شد.

 

حجت الاسلام شیخ رعد الابراهیمی مسؤول عقیدتی بسیج مردمی حاضر در این عملیات در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: این عملیات از کم نظیرترین عملیات صورت گرفته در تاریخ عراق بود چرا که علما و مبلغان عقیدتی نیز سلاح به دست گرفته و در کنار نیروها حضور یافتند.

 

وی افزود: علما و مبلغان در کنار نیروهای بسیج مردمی و نظامیان عراقی توانستند این محور استراتژیک را تحت تصرف خود قرار داده و سلاح های سنگینی را از داعش به غنیمت ببرند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: خوشبختانه و به فضل الهی هیچ کدام از علما و مبلغان در این درگیری دچار حادثه نشده و همگی به سلامت از این نبرد خارج شدند./980/ب902/د

ارسال نظرات