۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۲۳۶۲۶۳

اعلام آمادگی مقتدی صدر برای اعزام نیرو به سامرا

خبرگزاری رسا ـ رهبر جریان صدر عراق تأکید کرد که سرایا السلام آماده است تا با اعزام نیرو به سامرا از این شهر در برابر تهدیدهای تروریستی محافظت کند.
سيد مقتدي صدر رهبر جريان صدر  عراق

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مقتدا صدر، رهبر جریان صدر اعلام کرد که آمادگی آن را دارند تا «نیروهای مومن» را همراه با نیروهای امنیتی عراق برای جنگ در سامرا اعزام کنند.

 

 مقتدا صدر اعلام کرد که نیروهای وی برای پیوستن به صفوف ارتش و پلیس جهت مبارزه در استان های جنوبی و نیز همکاری با دولت در پرونده های اطلاعاتی آمادگی دارند.

 

وی اظهار داشت: ما هرگز از اشغالگر حمایت نمی کنیم و از آنجایی که اشغالگر اکنون با مستشاران نظامی و هواپیماهای خود در عراق حضور دارد و لذا ما آمادگی داریم که با هماهنگی دولت عراق، نیروهای مومنی که حب عراق را در دل داشته و برای جانشفانی در راه وطن آمادگی دارند، به ارتش ملحق کنیم تا در شهر مقدس سامرا برای رفع خطر کنونی مبارزه کنند.

 

صدر در ادامه با اشاره به اهمیت نقش اطلاعاتی تاکید کرد که برای همکاری اطلاعاتی با دولت و دستگاه های متخصص آن در زمینه اطلاعاتی آمادگی دارند زیرا اقدام نظامی به تنهایی برای تحقق پیروزی بر دشمن کافی نیست./983/د102/ک

ارسال نظرات