۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۲۳۵۲۸۷

مقتدی صدر خواستار آمادگی سرای السلام برای جهاد در سامرا شد

خبرگزاری رسا ـ رهبر جریان صدر عراق خواستار آماده باش گروه نظامی سرایا السلام برای جهاد در 48 ساعت آینده در سامرا شد.
مقتدا صدر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مقتدا صدر، رهبر جریان صدر از گروه‌های مختلف زیر نظر «سرایا السلام» خواست تا برای لبیک به ندای جهاد در سامرا آماده باشند.

 

در بیانیه دفتر جریان صدر آمده است: با توجه به شرایط استثنایی و خطر موجود برای شهر سامرا از سوی گروه‌های تروریستی و تکفیری، «مقتدا صدر» رهبر جریان صدر دستور می‌دهد که برادران مجاهد ما در سرایا السلام برای لبیک به ندای جهاد در این شهر طی 48 ساعت آینده، در آماده‌باش باشند و منتظر صدور دستور مستقیم نظامی از سوی جریان صدر باشند.

 

چهارشنبه (دیروز» نیز «هادی العامری» دبیر کل سازمان بدر به همراه یک تیپ زرهی وارد سامرا واقع در جنوب تکریت شد تا بر نبرد با داعش برای آزادی منطقه «المعتصم» در جنوب سامرا نظارت داشته باشد.

 

العامری از فرماندهان اصلی عملیات آزادسازی منطقه «آمرلی» بود که در خط مقدم نبرد در این منطقه، پسرانش در کنار نیروهای داوطلب مردمی حضور داشتند.

 

بر اساس این گزارش، تیپ زرهی همراه عامری در جاده رابط میان سامرا و ناحیه المعتصم مستقر شد.

 

تکفیری‌های داعش 2 روز است که کنترل منطقه المعتصم در جنوب سامرا را در دست گرفته‌اند و عملیات تروریستی امروز سامرا را هدایت کرده‌اند.

 

دیروز نیز با شلیک چندین خمپاره و انفجار یک تانکر بمب‌گذاری شده در سامرا، 10 نیروی امنیتی کشته و 15 نفر از جمله چندین شهروند غیرنظامی عراق زخمی شدند./983/د101/ک

ارسال نظرات