۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۲۳۰۹۷۴

انتقاد مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان از نبود نشریه ای تخصصی در حوزه دین

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با انتقاد مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان از نبود نشریه ای تخصصی در حوزه دین گفت: رسانه‌های این استان باید در عرصه‌های تبلیغات و تبیین مسائل دینی فعالیت بیشتری داشته باشند.
مطبوعات

حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: حضور فعال مطبوعات و رسانه‌ها در بخش فعالیت‌های دینی و مذهبی، می‌توانند در تبیین و توسعه مسائل اعتقادی و دینی در جامعه تأثیر بسزایی داشته باشند.

وی با اشاره به این که مطبوعات نقش مهم و تأثیرگذاری در جامعه دارند، افزود: رسانه ها و مطبوعات باید با حضور در عرصه های گوناگون تبلیغات و تبیین مسائل دینی فعالیت مؤثر و بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام مهدوی با بیان نقش و جایگاه رسانه ها و مطبوعات در عرصه تبلیغات و اطلاع‌رسانی دینی خاطرنشان کرد: رسانه ها باید با ارائه مقالات و مطالب محتوایی به تبیین مسائل دینی و مذهبی در جامعه به ویژه بین نسل جوان بپردازند.

وی با اشاره به این که مطبوعات و رسانه‌های ما از نظر اطلاع‌رسانی، تبیین مسائل و بیان خبرهای دینی و مذهبی در وضعیت مطلوبی قرار دارند، افزود: در لرستان نشریه و یا روزنامه ای که به صورت کامل به مسائل دینی و مذهبی اختصاص داشته باشد، وجود ندارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه با اشاره به این که در روزنامه های استان بخشی به انتشار مقالات دینی در مناسبت های خاص اختصاص داده می شود، بیان داشت: انتشار مقالات دینی باید بیشتر شود.

وی یادآور شد: انتشار نشریه یا مجله ای که به صورت اختصاصی به مسائل دینی بپردازد اثرگذاری بیشتری خواهد داشت و این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام مهدوی در پایان تصریح کرد: فعالیت روزنامه های استان در راستای انتشار مسائل دینی و مذهبی در بخشی از روزنامه خویش جای قدردانی دارد./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات