۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۲۳۰۵۷۰
بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها(85)

پی‌گیری مطالبات رهبر انقلاب رمز موفقیت رسانه‌ها

خبرگزاری رسا ـ معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان این که سخنان رهبر معظم انقلاب، تنها خط قرمز در انتشار اخبار است، گفت: خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها در انتشار اخبار سیاسی، مذهبی و فرهنگی مطالبات رهبر انقلاب اسلامی را در عرصه رسانه سرلوحه فعالیت‌هایشان قرار دهند.
مهدي توکليان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهدی توکلیان، معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، با حضور در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در غرفه خبرگزاری رسا حضور یافت.

 

توکلیان درباره شعار بیستمن نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاها تهران با عنوان «رسانه، آزادی مسؤولانه» گفت: آزادی مسوولانه شعار هوشمندانه‌ای است که برای این نمایشگاه انتخاب شده است و اگر خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها در انتشار اخبار سیاسی، مذهبی و فرهنگی مطالبات رهبر انقلاب اسلامی را در عرصه رسانه سرلوحه فعالیت‌هایشان قرار دهند، به موفقت دست پیدا می‌کنند و تنها خط قرمز برای انتشار اخبار فرمایشات ایشان است.

 

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم بیان کرد: رسانه‌ها باید در چارچوب قانون و سند چشم‌انداز و قانون مطبوعات نظام جمهوری اسلامی اخبار انتشار دهند.

 

خبرگزاری رسا از افتخارات شهر مقدس قم است

 

توکلیان در بخش دیگر از سخنانش خبرگزاری رسا را از افتخارات شهر مقدس قم دانست و ابراز کرد: این خبرگزاری اخبار اختصاصی حوزه، مذهبی سیاسی را به صورت اختصاصی پوشش می‌دهد و فعالیت‌های این خبرگزاری رسا در شهر قم بی نظیر است.

 

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم اظهار کرد: مراجع تقلید و علما و مراکز حوزوی رویکرد مناسب به رسانه نوین و فضا مجازی داشته‌اند و خبرگزار رسا در گرایش مراجع و علما به رسانه نوین و فضای مجازی تأثیرگذار بوده است./998/پ201/س

ارسال نظرات