۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۲۳۰۵۴۰
بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها(80)

برگزاری نخستین جشنواره رسانه دینی

خبرگزاری رسا ـ معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برگزاری جشنواره رسانه دینی، نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری­ها و دوره آموزش تکمیلی خبرنگاری در استان قم خبر داد.
مهدي توکليان مهدي نجاري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهدی توکلیان، معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با حضور در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از غرفه خبرگزاری رسا بازدید کرد.

 

توکلیان به اقدامات معاونت فرهنگ و ارشاد اسلام قم در عرصه مطبوعات و خبرگزاری اشاره و بیان کرد: مختلفی جشنواره‌های مختلفی در حوزه رسانه و مطبوعات در کشور برگزار شده است ولی جشنواره رسانه­ها دینی تاکنون برگزار نشده است؛ بنابراین اولین جشنواره رسانه دینی در اسفندماه امسال از سوی معاونت مطبوعاتی ارشاد قم برای خبرگزای­ها و مطبوعات کشور برگزار می­شود.

 

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم بیان کرد: دوره تکمیلی آموزش رسانه ویژه خبرنگاران با همکاری حوزه مطالعات رسانه فرهنگ و ارشاد در قم برگزار می‌شود و در پایان دوره گواهی پایان دوره معتبر اعطا می­شود.

 

توکلیان در پایان سخنانش ابراز کرد: معاونت مطبوعات ارشاد در حال برنامه ریزی برای برگزاری نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری­ها در استان قم است.

 

گفتنی است، غرفه خبرگزاری رسا در  بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در ابتدای راهروی 6 شبستان اصلی امام خمینی(ره) از 17 تا 23 آبان ماه پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان به اخبار حوزوی است./998/پ201/س

ارسال نظرات