۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۲۲۷۱۴۶
نماینده مردم گرگان در مجلس:

آیت الله مهدوی کنی نمونه بارز یک عالم انقلابی بود

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان این که آیت الله مهدوی کنی(ره) پس از پیروزی انقلاب در شرایط خاص مسؤولیت های مهم و حساس را عهده دار شدند و همه توان خود را در جهت تقویت انقلاب، نظام و ولایت فقیه به کار گرفتند، گفت: آیت الله مهدوی کنی(ره) نمونه بارز یک عالم انقلابی بود.
 حجت الاسلام طاهري سخنگوي كميسيون فرهنگي مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری، نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت ارتحال آیت الله مهدوی کنی، از ایشان به عنوان یکی از چهره بزرگ و انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: این عالم وارسته از شخصیت هایی بود که در همراهی با امام راحل برای پیروزی انقلاب پیشگام بودند.

 

وی با اشاره به این که آیت الله مهدوی کنی(ره) نقشی محوری در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند، افزود: این شخصیت کم نظیر انقلاب پس از پیروزی نهضت امام راحل نیز همراه بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری در مسؤولیت های مختلف در نقش محور بودند.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان این که آیت الله مهدوی کنی(ره) پس از پیروزی انقلاب در شرایط خاص مسؤولیت های مهم و حساس را عهده دار شدند و همه توان خود را در جهت تقویت انقلاب، نظام و ولایت فقیه به کار گرفتند، تصریح کرد: آیت الله مهدوی کنی(ره) نمونه بارز یک عالم انقلابی بود.

 

نماینده مردم گرگان در مجلس با بیان این که آیت الله مهدوی کنی(ره) در دوران عمر با برکت خود در هر صحنه و مسؤولیتی که بودند به وظیفه خود عمل کردند، ادامه داد: تلاش های ارزشمند این عالم وارسته در عرصه های علمی، فقهی و انقلابی همواره برای نظام اسلامی ماندگار خواهد ماند.

 

حجت الاسلام طاهری در ادامه سخنان خود به آخرین مسؤولیت ایشان بر ریاست مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: حضور ایشان در جایگاه ریاست مجلس خبرگان رهبری نقش بسیار مهمی در حرکت های صحیح و دقیق این مجلس بر عهده داشت.

 

وی حضور آیت الله مهدوی کنی(ره) در ریاست مجلس خبرگان رهبری را بسیار اثرگذار دانست و تصریح کرد: امیدواریم شخصیتی با ویژگی های ایشان برای ریاست مجلس خبرگان رهبری انتخاب شود.

 

نماینده مردم گرگان در مجلس همچنین بر ضرورت تبیین ویژگی های علمی، فقهی، اخلاقی و سیاسی آیت الله مهدوی کنی(ره) برای جامعه تأکید کرد./1315/پ202/ب1

ارسال نظرات