۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۲۲۴۴۷۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان:

اقتدار نظام جمهوری اسلامی در گرو پیروی از ولایت است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی در عرصه های داخلی و خارجی در گرو وحدت و همدلی مردم در تبعیت از ولایت است.
حجت الاسلام مهدوي امين ، مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد،با گرامیداشت دهه ولایت و امامت، بیان داشت: این ایام فرصتی مناسب برای برای فرهنگ‌ سازی و تبیین جایگاه ولایت فقیه است.

وی افزود: در دهه ولایت باید ابعاد امامت و ولایت بازگو و به سفارشات پیامبر اکرم(ص) در این راستا توجه شود.

حجت‌الاسلام مهدوی با بیان این که مسأله غدیر در اسلام موضوعی حیاتی و ثمربخش است، عنوان داشت: ولایت ضامن دین اسلام  است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان مسأله ولایت را عنصری کلیدی و ضامن دین اسلام بیان کرد و افزود: ولایت یکی از ارکان والای دین مبین اسلام  است.

وی با تأکید بر تلاش شیعیان در ترویج فرهنگ غدیر در جامعه، خاطرنشان کرد: فرهنگ غدیر نیز باید همچون فرهنگ عاشورا باید در جامعه تببین شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که ترویج و تبیین سیره اهل بیت(ع) بهترین راه مقابله با توطئه های دشمن است، بیان داشت: با ترویج، تبیین و تقویت فرهنگ غدیر در جامعه به ویژه بین نسل جوان می توان توطئه های دشمنان را همچون گذشته خنثی کرد.

وی با اشاره به توجه دین اسلام بر ولایت مداری، افزود: آحاد مردم جامعه اسلامی باید پیرو ولایت باشند؛ چراکه پیروی از ولایت بهترین راه ناامیدی دشمنان اسلام است.

حجت‌الاسلام مهدوی در ادامه با اشاره به موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های گوناگون خاطرنشان کرد: موفقیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در عرصه های داخلی و خارجی در گرو وحدت و همدلی مردم در تبعیت از ولایت است./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات