۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۲۲۲۸۱۲
فردا؛

مراسم بزرگداشت آیت الله آدینه وند در لرستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که برگزاری مراسم بزرگداشت کمترین کاری است که ما می‌توانیم در حق این عالم بزرگوار انجام دهیم، گفت: مراسم بزرگداشت آیت الله آدینه وند ششم مهر ماه جاری در لرستان برگزار می شود.
آيت‌الله  آدينه وند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان صبح امروز در نشست هماهنگی مراسم بزرگداشت آیت‌الله آدینه‌وند که در استانداری لرستان برگزار شد، گفت: مراسم بزرگداشت مرحوم محمد رضا آیت الله آدینه وند فردا در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد با حضور علما، روحانیان و جمعی از مسؤولان استان لرستان برگزار می شود.

وی با بیان این که برگزاری مراسم بزرگداشت کمترین کاری است که ما می‌توانیم در حق عالمان دین انجام دهیم، افزود: ما باید قدردان علما، فضلا و کسانی در راه ترویج دین اسلام تلاش کردند و عمر خویش را در این راه گذراندند باشیم.

تجلیل از عالم تجلیل از مقام علم، تقوا و تهذیب است

حجت الاسلام مهدوی با بیان این که تجلیل از عالم تجلیل از مقام علم، تقوا و تهذیب است، افزود: تکریم از علما اثرات مثبتی دارد و در ذهن جوانان اثر گذار است.

وی با اشاره به هره مندی طلاب از مباحث آیت‌الله آدینه‌وند در حوزه علمیه، خاطرنشان کرد: نوارها و سی‌دی‌های آیت‌الله آدینه‌وند در حوزه‌های علمیه سراسر کشور وجود دارد و عمده روحانیان از مباحث صرفی و نحوی ایشان استفاده می‌کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه عنوان داشت: تبلیغات اسلامی لرستان در برگزاری مراسم بزرگداشت این روحانی جلیل‌القدر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

گفتنی است، مراسم بزرگداشت آیت الله آدینه وند فردا در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد توسط نماینده ولی‌فقیه درلرستان و استانداری و مشارکت تعدادی از دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی، امام جمعه کوهدشت، سخنران این جلسه است.

مراسم بزرگداشت آیت الله آدینه وند با حضور جمعی از مسؤولان کشوری، فرمانداران و ائمه جمعه استان لرستان، روحانیان و جمعی از اقشارعمومی جامعه برگزار می شود./9451/پ203/ب

ارسال نظرات