۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۲۲۲۵۰۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان:

تبیین ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه ضروری است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: تبیین ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه به ویژه بین نسل جوان برای مقابله با توطئه های دشمن، امری ضروری است.
حجت الاسلام مهدوي امين ، مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، باگرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و شهدای دوران دفاع مقدس، بیان داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره هفته دفاع مقدس و رزمندگان اسلام وظیفه دینی ما است.

وی با بیان این که نسل جوان ما روزهای دفاع مقدس را ندیدند، افزود: بازگو کردن دوران دفاع مقدس برای آنان امری ضروری است و تأثیر فراوانی در انتخاب مسیر زندگی آنان دارد.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به توطئه های دشمن در راستای بیگانه کردن نسل جوان با دستاوردهای دفاع مقدس، عنوان داشت: ارزش های اسلامی و ارزش های دوران دفاع مقدس باید برای نسل جوان تبیین شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان اعتماد به نفس، رشد باورهای دینی، رشد فضایل اخلاقی، روحیه شهادت و ایثار و توکل به خداوند را از دستاوردهای دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: امروز وظیفه داریم این دستاوردها را حفظ و به نسل آینده منتقل کنیم.

حجت الاسلام مهدوی هفته دفاع مقدس را نماد عظمت ملت ایران بیان کرد و خاطرنشان کرد: این ایام فرصتی بسیار مناسب برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین نسل جوان است.

وی ایثار و شهادت‌طلبی را از جمله ارزش های دفاع مقدس بیان کرد و افزود: ارزش‌های دفاع مقدس با توجه به جاذبه خاصی که دارند، می‌توانند در فضای جدید با قالبی مناسب به عرصه گفتمان فرهنگی وارد شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه باورپذیر کردن ارزش های دفاع مقدس را راهبردی ضروری برای اشاعه و تعمیق آن ارزش ها بیان کرد.

وی در ادامه با بیان این که دفاع مقدس در جامعه اسلامی از جایگاه والایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از بدعت و انحراف در تاریخ دفاع مقدس باید دستاوردها و ارزش های دفاع مقدس را ترویج و تبیین کنیم و نسل های آینده را با این ارزش ها آشنا کنیم.

حجت الاسلام مهدوی با بیان این که آحاد جامعه در تبیین ارزش های اسلامی و ارزش های دفاع مقدس نقش بسزایی دارند، افزود: روحانیت نیز در این راستا مسؤولیت سنگینی بر دوش دارد./ 9451/ت303/ب

ارسال نظرات