۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۲۱۸۵۲۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان:

هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای دولت است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلغیات اسلامی لرستان با بیان این که مردم بزرگ ترین پشتوانه دولت هستند، گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای دولت و گزارش عملکرد به مردم است.
حجت الاسلام مهدوي امين ، مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یادو خاطره شهید رجایی و باهنر، بیان داشت: شهادت دو شخصیت فداکار اسلام، فصلی از شهادت را به نام هفته دولت در تاریخ انقلاب گشوده است.

وی با بیان نقش شهید رجایی در تشکیل دولت، خاطرنشان کرد: دولت شهید رجایی، نخستین دولتی بود که پس از حاکمیت لیبرال ها بر کشور، عهده دار امور شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به این که شهید رجایی شخصیتی مردمی بود، افزود: دولت شهید رجایی در شرایط بحرانی آن زمان، برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب تلاش های بسیاری انجام داد.

حجت الاسلام مهدوی عنوان داشت: دولتمردان باید با الگو گرفتن از ویژگی های اخلاقی و رفتاری شهدای دولت، در راستای برطرف شدن مشکلات و رضایتمندی مردم تلاش کنند.

وی با اشاره به حضور مردم در صحنه های انقلاب، بیان داشت: حضور مردم در عرصه های گوناگون پشتوانه دولت و موجب موفقیت آنان می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای دولت است، گفت: گزارش عملکرد به مردم وظیفه دولت و حق مردم است.

وی با اشاره به گذشت عمر یک ساله از دولت یازدهم، بیان داشت: دولت در عرصه های گوناگون فعالیت های مثبتی انجام داده است ولی برای به نتیجه رسیدن برخی اقدامات نیازمند زمان بیشتری است.

حجت الاسلام مهدوی تصریح کرد: دولت یازدهم در راستای شعار سال، گام های مؤثری برداشته است، که انتظار مردم از دولت این است در زمینه رشد و پیشرفت کشور بیشتر تلاش کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به آیات قرآن، بیان داشت: دولت امری است که در ذات دیانت نهفته است.

وی با اشاره به آیه قولوا لا اله الا الله تفلحوا، خاطرنشان کرد: اسلام از ابتدا حرکت سیاسی، فکری و اعتقادی خویش را روشن ساخت و با همین رویکرد، به تشکیل دولت الهی پرداخت./9459 /ت302/ب

ارسال نظرات