۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۲۱۸۳۳۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان:

گرامیداشت دهه کرامت، تکریم مقام امامت و ولایت است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که دهه کرامت فرصتی مناسب برای آگاهی از سیره ائمه معصومین است، گفت: تبعیت از سیره ائمه (ع) تضمین کننده سعادت بشر است.
حجت الاسلام موسوي امين ، مديرکل تبليغات اسلامي لرستان

حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تبریک ولادت با سعاد حضرت معصومه(س)، بیان داشت: موفقیت در عرصه های گوناگون کشور جمهوری اسلامی ایران از برکت هجرت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) به کشور است.

وی با بیان این که وجود مرقد حضرت معصومه(س) در قم موجب شده است قم به بزرگ ترین مرکز فقهی عالم اسلام تبدیل شود، افزود: به برکت وجود حضرت فاطمه معصومه(س) در قم، اکنون این استان بزرگ ترین قطب معنوی و زیارتی است.

حجت الاسلام مهدوی با بیان این که عالی‌ترین نمونه‎های عبادت و بندگی خدا از خاندان ولایت و امامت، کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) است، عنوان داشت: هرچه داریم از برکت وجود این بانوی بزرگ اسلام است.

وی در ادامه با اشاره به آثار و برکات وجود امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در ایران، افزود: هجرت امام رضا(ع) به مشهد مقدس و وجود مرقد ایشان در این شهر، استان خراسان را به بزرگ ترین قطب معنوی، دینی و علمی تبدیل کرده است.

گرامیداشت دهه کرامت، تکریم مقام امامت و ولایت است

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که گرامیداشت دهه کرامت، تکریم مقام امامت و ولایت است، بیان داشت: تکریم جایگاه ولایت به اندازه‌ای اهمیت دارد که اهل بیت(ع) نیز نسبت به این مقام، نگاه ویژه‌ای دارند.

وی با اشاره به وجود دهه عاشورا در کشور، عنوان داشت: همان طور که به دهه عاشورا نیاز داریم، وجود دهه کرامت نیز برای به وجود آمدن فضای شادی و تببین سیره اهل بیت(ع) ضروری است.     

حجت الاسلام مهدوی دهه کرامت را فرصتی مناسب برای آگاهی از سیره ائمه معصومین(ع) دانست و خاطرنشان کرد: سیره و سنت اهل بیت(ع) در کلام آنان جاری است.

وی تأکید کرد: در دهه کرامت با برگزاری برنامه های متنوع دینی فرهنگی تلاش کنیم سیره و سنت اهل بیت(ع) به ویژه حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) را بین آحاد جامعه به ویژه نسل جوان تبیین کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به تهاجم فرهنگی و هدف قرار دادن نسل جوان از سوی دشمنان اسلام، یادآور شد: تبعیت از سیره ائمه(ع) و فراگیری آموزه‌های دینی آنان تضمین کننده سعادت بشر است./9459/ت303/ب2

 

ارسال نظرات