۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۲۱۶۸۹۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان:

مقاومت نماد وحدت مسلمانان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به بیداری اسلامی در جهان امروز، گفت: مقاومت نماد وحدت مسلمانان است.
حجت الاسلام مهدوي امين ، مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به جنایات رژیم غاصب اسراییل، بیان داشت: هنر مقاومت می‌تواند نماد وحدت مسلمانان باشد.

وی با بیان این که مقاومت فرهنگ وحدت مسلمانان را در جهان گسترش می دهد، افزود: نهادینه شدن وحدت مسلمانان در دنیا سبب تقویت روحیه مقاومت می شود.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به شرایط غزه، خاطرنشان کرد: هنر مقاومت و ادبیات مقاومت مانند غزه و فلسطین مظلوم است.

برای مقابله با رژیم صهیونیستی باید از تمامی ظرفیت ها استفاده شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی در غزه، بیان داشت: برای مقابله با رژیم صهیونیستی و توقف این جنایت باید از تمامی ظرفیت ها استفاده شود.

وی شرایط به وجود آمده در غزه را تلنگری نو برای ایجاد حرکت جهانی بیان کرد و افزود: در این شرایط به وجود آمده باید جریان سازی شود.

حجت الاسلام مهدوی بیان داشت: مظلومیت مردم مقاوم فلسطین باید با هنر متعهد نمایش داده شود و صدای آن‌ها به گوش جهانیان برسد.

وی تأکید کرد: در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، ملت های مسلمان نباید سکوت کنند، بلکه باید نسبت به اعمال این رژیم صهیونیستی آدم‌کش و کودک‌کش فریاد سر داد.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به این که رژیم صهیونیستی در غزه از هر فرصتی استفاده کرده و  فیجع‌ترین جنایت‌ها را انجام می دهند، یادآور شد: سکوت جوامع بین‌المللی در برابر این اقدامات مایه ننگ است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان افزود: امروز صدای واحد کشورهای اسلامی باید متجاوزان و حامیان غربی آنها را متوجه کند که ادامه تجاوز به نفع آنان نخواهد بود.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به این که مقاومت مردم غزه ستودنی است، خاطرنشان کرد: فلسطین به‌عنوان محور وحدت مسلمانان می‌تواند عکس‌‌العمل واحد و قاطع جهان اسلام را در پی داشته باشد./9459/ت303/ب

ارسال نظرات