۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۲۱۳۲۷۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان:

شب قدر شب آگاهی و معرفت است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به عظمت شب های قدر، گفت: شب های قدر، شب آگاهی و معرفت است.
مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که بهترین کارها در شب های قدر توبه است، ابراز داشت: شب های قدر، شب آشتی بنده با خداوند، توبه، شست و شوی تیرگی های گناه از دل و شب خودسازی است.

وی افزود: با عنایت به نزدیک شدن به شب های پر فیض قدر، این اداره نسبت به برگزاری برنامه های ویژه شب های قدر در مساجد، تکایا و حسینیه های لرستان اقدام کرده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی با بیان این که از سخنرانان و مداحان کشوری برای حضور در مراسم شب های قدر در مساجد لرستان دعوت شده است، تصریح کرد: مراسم پرفیض شب های قدر در شهرستان خرم آباد، در مصلای این شهرستان و مساجد برگزار می شود.

شب های قدر مظهر ولایت علی(ع) است

حجت الاسلام مهدوی با بیان این که شب های قدر مظهر ولایت علی(ع) است، بیان داشت: ما باید قدر ولایت و امامت را بدانیم.

وی با اشاره به نزول قرآن در شب های قدر، افزود: طبق آیات و روایات شب قدر بهتر از 70 سال است و 70 سال یعنی یک عمر زندگی، که انسان در شب قدر باید منزلت و اندازه خویش را بشناسد. 

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که ماه مبارک رمضان مقدمه شب های قدر است، عنوان داشت: انجام اعمال و روزه گرفتن برای این است که ما برسیم به شب های قدر برسیم؛ چراکه شب های قدر، شب نتیجه گیری است.

حجت الاسلام مهدوی با بیان این که شب قدر، شب آگاهی و معرفت است، خاطرنشان کرد: در این شب هرچه برای سعادت و رسیدن به کمال انسان نیاز بوده، در قالب قرآن کریم نازل شده است.

وی با بیان این که ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای برقراری ارتباطی بهتر و نزدیک‎تر با پروردگار است، افزود: مهم‌ترین تفاوت شب قدر نسبت به ایام دیگر سال، تقرب انسان به خداوند است./9451/ت302/ب2

ارسال نظرات