۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۲۱۲۲۶۲
رهبر جریان حوثی یمن:

توطئه‎های آمریکا دامان عربستان را می‎گیرد

خبرگزاری رسا ـ رهبر جریان حوثی یمن با اشاره به اجرای نقشه‎های آمریکا از سوی عربستان سعودی، به مقامات این کشور هشدار داد که این توطئه‎ها روزی دامان این کشور را خواهد گرفت.
عبدالسلام سخنگوي حوثي‌ها

 

به گزارش خبرگزاری رسا، عبدالملک الحوثی رهبر جریان حوثی یمن، رخدادهای کنونی عراق را زنگ خطری برای منطقه توصیف کرد و گفت: مطمئنا توطئه آمریکا علیه منطقه دامان عربستان را نیز می گیرد چرا که عربستان با اجرای نقشه های آمریکا در حال دور شدن از جهان عرب است. به مقامات عربستان سعودی نصیحت می کنم که هوشیار باشند و بدانند که این توطئه همه منطقه را دربرخواهد گرفت.

 

وی با اشاره به توطئه علیه ملت های عربی و اسلامی از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی، افزود: توطئه ای وجود دارد که می خواهد آشوب و بحران را از سوریه به یمن منتقل کند که القاعده مجری این نقشه است.

 

الحوثی تصریح کرد: جریان های تکفیری با عناوین دینی در حال ارائه زشت ترین چهره از دین بوده و می خواهند مسلمانان را درگیر جنگ مذهبی و نزاع داخی سازند. آنچه در عراق رخ می دهد زنگ خطر و نشان دهنده پروژه آمریکا برای آشوب، تنش و تجزیه منطقه است.

 

وی درباره اوضاع یمن نیز اظهار داشت: اقدامات حزب اصلاح (اخوان المسلمین یمن) نشان داد که این حزب در تفکر، آرزوها، شیوه و اقدامات خود همانند داعش است چرا که درصدد است و بر لزوم دفاع از صحابه و مبارزه با آنچه روافض می نامند، تأکید می ورزند.

 

رهبر جریان الحوثی ادامه داد: هدف رهران حزب اصلاح از ادامه جنگ در استان عمران، فراهم ساختن زمینه تسلط القاعده بر مناطق جنوبی است./980/ب902/د

ارسال نظرات