۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۲۱۱۱۷۵

اعزام هزار مبلغ در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف لرستان

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از اعزام هزار مبلغ در ماه مبارک رمضان به مناطق لرستان خبر داد.
حجت الاسلام موسوي امين ، مديرکل تبليغات اسلامي لرستان

 حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای تبلیغ دین مبین اسلام است، بیان داشت: یک هزار مبلغ در این ماه به مناطق گوناگون لرستان اعزام شدند.

وی هدف از اعزام مبلغان را تبلیغ دین اسلام، تبیین و گسترش معارف اسلامی و ترویج معارف قرآن در جامعه به ویژه جذب جوانان به مساجد بیان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که بیش از نیمی از مبلغان اعزامی به مناطق لرستان بومی هستند، افزود: تعدادی از مبلغان حوزه علمیه قم به استان لرستان نیز اعزام شده اند.

حجت الاسلام مهدوی با بیان این که دل های مردم در این ماه آمادگی بهتری را برای پذیرش پیام دین دارند، خاطرنشان کرد: در این ماه بندگان با درک معنویات و حقیقت ماه پرخیر و برکت رمضان به خودسازی و تزکیه نفس می پردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه بیان داشت: ماه رمضان فرصت تقویت حس همنوع دوستی، کسب تقوی، فرصت دعا، نیایش و کسب معارف، فرصت توجه به قرآن، فرصت برنامه ریزی و تنظیم اوقات است.

وی با اشاره به نقش تبلیغ در ترویج و تببین فرهنگ دینی بین آحاد جامعه، به ویژه نسل جوان، تأکید کرد: وظیفه مبلغان اعزامی تبلیغ مبانی دین است.

حجت الاسلام مهدوی عنوان داشت: حضور مبلغان در مساجد، اقامه نماز جماعت بیان احکام برای مردم، جلسات تفسیرقرآنی، برگزاری جلسات سخنرانی و قرآنی از دیگر وظایف مبلغان اعزامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه بیان داشت: مبلغان باید بدانند در مسیر تبلیغ خویش، به دنبال تبلیغ و تعلیم باشند تا بتوانند در مسیر خود موفق شوند./9451/ت303/ب

ارسال نظرات