۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۲۱۰۲۵۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

احیای فرهنگ اسلامی مهم ترین هدف تبلیغ است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان احیا و اشاعه معارف و فرهنگ اسلامی را مهم ترین هدف تبلیغ بیان کرد.
حجت الاسلام موسوي امين ، مديرکل تبليغات اسلامي لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به یک تیرماه مصادف با روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، این روز را به فعالان حوزه تبلیغ و اطلاع رسانی تبریک گفت.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در راستای تبلیغ و استفاده از راه های نوین، افزود: امروز برای تبلیغات دینی و اطلاع رسانی دینی مؤثر، باید برنامه ریزی دقیق و مشخصی در این زمینه انجام گیرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان بیان داشت: به فرموده امام خمینی (ره)، مسأله تبلیغات امر مهمی است که می شود گفت که در دنیا در رأس همه امور قرار گرفته است و می توان گفت که دنیا بر دوش تبلیغات است.

حجت الاسلام مهدوی تلاش در جهت احیا و اشاعه معارف، فرهنگ و تاریخ تشیع، حفظ وحدت مذاهب اسلامی و حراست از آن را از مهم ترین اهداف تبلیغ بیان کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه افزود: تربیت مردم با تعالیم دینی به ویژه نسل جوان جامعه که مورد هدف دشمن هستند و ضرورت دفاع از دین از دیگر اهداف تبلیغ در حوزه دین هستند.

وی با بیان این که سالروز تبلیغات اسلامی و اطلاع رسانی، فرصت مناسبی برای توسعه فرهنگ دینی است، خاطرنشان کرد: مبلغان دین و حافظان سنگر فرهنگ اسلامی در راستای شناساندن گوهر اصیل معرفت بیش از پیش تلاش کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به تبلیغات کشورهای غربی علیه دین، بیان داشت: در جامعه امروز تبلیغات در راستای تقویت دین به ویژه بین نسل جوان ضرورت دارد.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) در رابطه با ضرورت نقش تبلیغات و اطلاع رسانی در حوزه دین، افزود: تبلیغات داخلی برای این است که مبادا مردم تحت تأثیر تبلیغات سوء ابرقدرت ها واقع شوند.

حجت الاسلام مهدوی تأکید کرد: دستگاه ها و نهادهای گوناگون به طور منسجم و یکپارچه و به دور از فعالیت های موازی کاری عمل کنند تا برآیند فعالیت آنان در جامعه اثر گذار باشد./9451/ت302/ب

ارسال نظرات