۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۲۰۹۶۵۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان:

دشمنان اصلی کسانی هستند که گرو‌ه‌های تکفیری را حمایت می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که دشمن اصلی کسانی هستند که این گروه ها را تحریک می کنند، گفت: جهان اسلام باید در برابر این جنایت ها حساس باشند، چرا که این گروه ها به کلیت دین لطمه وارد می کنند.
حجت الاسلام مهدوي امين ، مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره گوره‌های تروریستی، بیان داشت: گروه‌های تروریستی و تکفیری ها افرادی مزدور، فریب خورده و دست نشانده قدرت های بزرگ هستند.

 

وی با بیان این که دشمن اصلی کسانی هستند که این گروه ها را تحریک می کنند، افزود: در برابر این افراد که جریان افراطی را راه اندازی و دین را مخدوش می کنند باید مقاومت کرد.

 

حجت الاسلام مهدوی با بیان این که جهان اسلام باید در برابر گروه های تکفیری بایستد، بیان داشت: نه تنها کشور مورد تهدید، بلکه جهان اسلام باید در برابر این جنایت ها حساس باشند، چرا که این گروه ها به کلیت دین لطمه وارد می کنند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه افزود: در این راستا می طلبد مسؤولان با استفاده از قلم خویش، بیانیه صادر و یا عملی با این جنایات برخورد کنند.

 

وی با اشاره به جنایاتی که این گروه ها در عراق و سوریه نسبت به کودکان و مادران بی گناه انجام می دهند، تصریح کرد: مجامع جهانی همچون سازمان ملل وظیفه دارند با جنایات این گروه ها برخورد کنند.

 

حجت الاسلام مهدوی در ادامه با بیان این‌که این جنایت های گروه تکفیری، برای بشریت تهدید است، افزود: امروز شیعیان بیدار هستند و به گروه تروریستی اجازه توهین نخواهند داد.

 

وی برخورد جهان اسلام با گروه های تروریستی را ضروری دانست و یادآور شد: اتفاقات امروز عراق پس‌لرزه‌هایی است که برای مقابله با بیداری دنیای اسلام در حال رخ داده است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که هدف گروه داعش از حمله به عراق تجزیه این کشور است، خاطرنشان کرد: لطف الهی شامل حال مردم مسلمان عراق خواهد شد.  

 

حجت الاسلام مهدوی در ادامه سخنان خود با اشاره به حمایت ملت ایران از سوریه، بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی حضوری قابل توجه دارد./9451/ت302/ب4

ارسال نظرات