۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۸
کد خبر: ۲۰۹۰۲۷
یکی از علمای عراق:

چهره انحراف بار دیگر با حمله به سامرا نمایان شد

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای عراق، حمله سه باره تروریست‎ها به سامرا و تلاش برای تسخیر حرم امامین عسکریین(ع) را در راستای ایجاد فتنه مذهبی دانست.
آيت الله محمدباقر ناصري از علماي عراق

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ محمد باقر ناصری از علمای عراق در پیامی حمله تروریست ها به شهر سامرا و تلاش برای تسخیر حرم مطهر امامین عسکریین(ع) از سوی جنایتکاران داعش را به شدت محکوم کرد.

 

در این پیام آمده است: تروریسم و تروریست ها بار دیگر چهره جنایتکارانه و منحرف خود را با سومین تعرض به مقدسات اسلام که مورد احترام بیش از هزار ساله مسلمانان است را نشان داده و به بارگاه امامین عسکریین(ع) بی احترامی کردند.

 

وی همچنین حمله به دانشگاه الانبار و قتل جمعی از استادان و دانشجویان را محکوم کرد و افزود: این اقدامات نشان داد این افراد منحرف هیچ احترامی به مقدسات قائل نیستند و تنها در راستای ایجاد شکاف میان مسلمانان با افکار گمراهانه و به دور از آموزه های اسلامی و انسانی فعالیت می کنند.

 

آیت الله ناصری تصریح کرد: بر اساس حرص بر مبانی و ارزش ها از امت اسلامی می خواهیم با هوشیاری در برابر این تلاش های خبیثانه و هدفمند برای برانگیختن احساسات و نزاع های مذهبی ایستادگی کنند.

 

این عالم عراقی از ایستادگی نیروهای مسلح و تقدیم خون و جان خود در راستای دفاع از مقدسات اسلامی و ملی تقدیر و تشکر کرد و ایستادگی برخی شهروندان الانبار در برابر داعش را ستودنی خواند./980/ب902/د

ارسال نظرات