۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۲۰۸۹۲۴

تقدیر دبیرکل ائتلاف فرزندان غیور عراق از نیروهای امنیتی به دلیل شکست تروریست‎ها در سامرا

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل ائتلاف فرزندان غیور عراق از ایستادگی نیروهای امنیتی در برابر تروریست‎ها در سامرا تقدیر کرد.
عباس المحمداوي، دبيرکل ائتلاف فرزندان غيور عراق

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ عباس المحمداوی دبیرکل ائتلاف فرزندان غیور عراق در پیامی از ایستادگی نیروهای امنیتی و شکست تروریست ها در سامرا و الانبار تقدیر و تشکر کرد.

 

در این پیام آمده است: نیروهای مسلح ارتش و پلیس درس فراموش نشدنی را به گروه تروریستی داعش و حامیان داخلی و خارجی داد و خسارت های بزرگی جانی و مالی بر آنان وارد ساخت. این اموال از سوی برخی کشورهای همجوار در اختیار آنان قرار می گیرد.

 

المحمداوی افزود: عناصر داعش و القاعده که در جنگ الانبار با شکست مواجه شده بودند با هدف کاهش فشار ضربات وارد شده از سوی نیروهای امنیتی شجاع عراق به نقشه شکست خورده بروز جنگ مذهبی روی آوردند.

 

دبیرکل ائتلاف فرزندان غیور عراق تصریح کرد: آنان با حمله به سامرا درصدد بروز فتنه مذهبی و طایفه ای در عراق بودند که بار دیگر با شکست و ناکامی مواجه شدند.

 

وی از سکوت برخی سیاستمداران در قبال این مساله به شدت انتقاد کرد و ادامه داد: سیاستمداران باید به جای سکوت به حمیات از نیروهای مسلح بپردازند. کسانی که از نیروهای امنیتی که جان خود را در راه برقراری امنیت ملت عراق تقدیم می کنند، حمایت نکنند نسبت به حق ساکت مانده اند.

 

المحمداوی تأکید کرد: این افراد باید بدانند کسی که در برابر حق سکوت می کند، شیطان لال به شمار می آید./980/ب903/د

ارسال نظرات