۱۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۲۰۸۶۱۷

از سرگیری درگیری در جوار حرم امامین عسکریین تکذیب شد

خبرگزاری رسا ـ خبرهای منتشر شده مبنی بر از سرگیری درگیری میان نیروهای امنیتی و تروریست‎های داعش در جوار حرم امامین عسکریین(ع) در سامرا از سوی مسؤولان این بارگاه تکذیب شد.
حرم امامين عسکريين(ع) در سامرا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، در پی حمله نیروهای تروریستی داعش به سامرا و تلاش برای تسخیر حرم مطهر امامین عسکریین(ع)، مسؤول بخش اطلاع رسانی تولیت این آستان مقدس خبر منتشر شده از سوی برخی رسانه ها مبنی بر از سرگیری درگیری ها در نزدیکی بارگاه ملکوتی امامین عسکریین(ع) را تکذیب کرد.

 

عمار المرشدی تأکید کرد که هیچ صدمه ای به این بارگاه مقدس وارد نشده است و نیروهای امنیتی کاملا کنترل امنیت آن را در اختیار گرفته و حتی یک گلوله نیز در اطراف حرم شلیک نشده است.

 

وی همچنین اعلام کرد که درگیری میان نیروهای امنیتی و تروریست های داعش در فاصله 3 کیلومتری حرم مطهر امامین عسکریین(ع) رخ می دهد و نیروهای یگان ویژه مبارزه با تروریسم با حمایت نیروی هوایی در حال پیگرد تروریست ها هستند.

 

المرشدی خاطر نشان ساخت که اهالی سامرا در کنار نیروهای امنیتی قرار گرفته و در حال نبرد با تروریست ها هستند.

 

از سوی دیگر، صباح النعمان، سخنگوی یگان ویژه مبارزه با تروریسم از آزادسازی ساختمان اداره دفاع مدنی، اوقاف اهل تسنن و مسجد الرزاق از بند نیروهای داعش خبر داد.

 

گفتنی است نیروهای داعش صبح امروز به سامرا یورش برده و تعدادی از مناطق این شهر را در کنترل خود قرار دارند.

 

نقشه آنها برای تسخیر حرم مطهر امامین عسکریین(ع) نیز با هوشیاری نیروهای امنیتی خنثی شد. درگیری ها در این شهر همچنان ادامه دارد./980/ب902/د

ارسال نظرات