۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۲۰۷۸۸۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان:

تبیین شخصیت امام خمینی به نسل جوان ضروری است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان ضرورت تبیین ابعاد شخصیتی امام (ره)، گفت: رسانه ها شخصیت امام را بین نسل جوان تبیین کنند.
حجت الاسلام مهدوي امين ، مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره ابعاد شخصیتی امام راحل(ره)، بیان داشت: ویژگی‌های امام خمینی(ره)  باید برای نسل جوان و نوجوان جامعه بازگو شود.

وی با تأکید براین که رسانه ها ابعاد شخصیتی امام (ره) را بین نسل جوان تبیین کنند، افزود: اگر ابعاد شخصیتی امام (ره) به درستی بین جوانان تبیین شود، نسل جوان می توانند از ایشان الگو بگیرند.

حجت الاسلام مهدوی با بیان این که ویژگی های عرفانی، کمالات روحی و علمی حضرت امام در زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی ایشان نقش بسزایی داشت، تصریح کرد: امام (ره) تربیت و تزکیه را مقدم بر تعلیم و آموزش می دانست.

وی با اشاره به این که امام خمینی (ره) تجسم عینی تسلیم در برابر خداوند بود، افزود: امام موحدی بود که با اتصال به خداوند متعال دیگر قدرت ها را خُرد می‏دید.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به بُعد سیاسی امام راحل(ره)، بیان داشت: امام خمینی(ره) با توجه به نگاه توحیدی که داشت در جهت انجام وظیفه عمل می‌کرد و حضور در مسائل سیاسی را یک وظیفه الهی می دانست.

امام خمینی (ره) ساده زیستی را بهترین راهکار مبارزه با استکبار می دانست

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به این که یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های حضرت امام ساده زیستی بود، خاطرنشان کرد: امام (ره) ساده زیستی را یکی از بهترین راهکارهای مبارزه با استکبار و ابرقدرت‌ها می‌دانستند.

وی در ادامه با بیان این که مردان بزرگ در جامعه اسلامی ساده زیستی را سرلوحه زندگی خویش قرار دادند، عنوان کرد: با زندگانی اشرافی نمی توان ارزش‌های انسانی و اسلامی را حفظ کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه با بیان این که معرفی ابعاد شخصیتی امام راحل(ره) جهت الگو‌گیری نسل جوان جامعه ضروری است، خاطرنشان کرد: نسل جوان ابعاد رفتاری و گفتاری امام (ره) را الگوی زندگی خویش قرار دهند./9451/ت303/ب

ارسال نظرات