۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۲۰۶۴۰۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان:

گسترش فرهنگ ایثار و شهادت راه مقابله با توطئه های دشمن است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که شهادت از بزرگ‎ترین هدیه‎های الهی است، گفت: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت توطئه های دشمنان را خنثی می کند.
حجت الاسلام مهدوي امين ، مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برنامه‌های اجرایی سالروز آزادسازی خرمشهر، بیان داشت: سالروز آزاد سازی خرمشهر و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت زمینه مناسبی برای حفظ ارزش های اسلامی است.

وی گفت: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و بزرگداشت آزاد سازی خرمشهر و دفاع مقدس توطئه های فرهنگی دشمنان اسلام را خنثی می کند.

حجت الاسلام مهدوی با تأکید بر این که باید این ارزش ها را به نسل های آینده منتقل کنیم، خاطرنشان کرد: امروز مردم و مسؤولان وظیفه دارند تا یاد و خاطره شهیدان را زنده نگه دارند و ابعاد شخصیتی آنان را برای جوانان بازگو کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی در ایام آزادسازی خرمشهر افزود: ائمه جماعات مساجد در بین نماز سخنرانی هایی در زمینه این رویداد بزرگ دارند و  مبلغان دینی نیز در این راستا فعالیت هایی دارند.

وی تصریح کرد: هیأت های مذهبی و تشکل های قرآنی نیز آمادگی حضور در مراسم های سوم خرداد ماه را دارند و امیدواریم برنامه های سالروز آزاد سازی خرمشهر با شکوه گسترده برگزار شود.

حجت الاسلام مهدوی با بیان این که فتح خرمشهر، فتح ارزش های اسلامی است، بیان داشت: شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در راه اسلام جان خویش را فدا کردند تا این ارزش ها برای همیشه زنده بماند.

وی با بیان این که اقتدار امروز ایران اسلامی در صحنه‌های جهانی مرهون این فرهنگ شهادت‌طلبی است، خاطرنشان کرد: امروز وظیفه داریم با زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان، راه شهیدان را ادامه دهیم و نسل جوان فرهنگ ایثار و شهادت را سرلوحه و چراغ راه زندگی خویش قرار دهند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به این که حفظ فرهنگ دفاع مقدس از پایه‌های مهم ثبات و اقتدار کشور است، بیان داشت: انقلاب ما با شهادت پیروز شده و دستاوردهای آن در جهان گسترش یافته است./9451/ت302/غ

ارسال نظرات