۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۲۰۳۵۶۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی لازمه شکوفایی اقتصادی و فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی را در جامعه لازمه شکوفایی اقتصادی و فرهنگی بیان کرد.
حجت الاسلام مهدوي امين ، مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

حجت‌الاسلام سعید مهدوی­، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: تحقق پیشرفت اقتصادی و به‌ویژه فرهنگی، نیاز به تلاش فراوان در تمام عرصه­هاست.

وی با بیان این که ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی لازمه شکوفایی اقتصادی و فرهنگی است، خاطرنشان کرد: ترویج و تحقق سبک زندگی اسلامی با تأسی و الگوبرداری از سیره ائمه اطهار(ع) نقش بسزایی در شکوفایی اقتصادی و فرهنگی در جامعه دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: اگر سبک زندگی و الگوی اسلامی در ابعاد گوناگون در جامعه به‌عنوان یک فرهنگ همگانی رعایت شود، بسترهای لازم برای شکوفایی اقتصادی در کشور ایجاد می‌ شود.

حجت الاسلام مهدوی گفت: در این بین نقش نهادهای فرهنگی و به ویژه همکاری اقشار گوناگون مردم بسیارحائز اهمیت است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که کشورهای غربی با ترویج فرهنگ‌ خویش، به دنبال تضعیف فرهنگ اسلامی هستند، بیان داشت: خوشبختانه ملت ایران قبل و پس از پیروزی انقلاب توانسته فرهنگ اصیل اسلامی را به خوبی تبیین کند.

وی با تأکید بر این که مردم و مسؤولان با اتحاد و همدلی و استفاده از ظرفیت­های داخلی جهت تحقق شعار سال جاری تلاش کنند، افزود: باید با عزم ملی و مدیریت جهادی نسبت به تحقق شعار سال 93 تلاش کرده و از تمام ظرفیت­های داخلی در جهت توسعه و پیشرفت اقتصادی و فرهنگی کشور بهره ببریم.

حجت الاسلام مهدوی افزود: ایجاد ارتباط بین فرهنگ و اقتصاد می ‌تواند موجب کاهش بسیاری از ناهنجاری ‌ها و چالش ‌های حوزه اقتصادی شود. 

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در پایان خاطرنشان کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان نیز در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت ارتقا یافتن سطح فرهنگ و اقتصاد جامعه در کنار دیگر نهادهای فرهنگی همت و تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا  بتوانیم به فرمایشات معظم له جامه عمل بپوشانیم./9451/ت303/ب

ارسال نظرات