۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۲۰۲۹۹۲
آیت الله طبرسی:

رشد و پویایی کشور در گرو تحقق عملی مطالبات رهبری در حوزه اقتصاد و فرهنگ است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: رشد و پویایی کشور در سال جدید در گرو تحقق عملی و عینی مطالبات رهبری در حوزه اقتصاد و فرهنگ است.
 آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران ظهر امروز در دیدار مدیر عامل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، تشکیل این سازمان به فرمان امام خمینی(ره) را اقدامی ارزشمند و راهگشا دانست و گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی با تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد به کمک مستضعفان و محرومان آمدند که امروز ما شاهد لبخند خانواده ها در روستاهای صعب العبور که زمانی حتی یک فرش کهنه هم نداشتند که زیر پایشان بگذارند هستیم.

 

وی با اشاره به این که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال های اخیر خوش درخشیده است، خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس نیز در جبهه های جنگ و همچنین در نقاط کشورمان حضوری چشمگیر داشته که نمونه آن اجرای طرح هادی در روستاها و مسکن مهر است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توانسته در سال های اخیر مهم ترین دغدغه های امام راحل و مقام معظم رهبری را محقق سازد، تصریح کرد: بسیاری از مشکلات روستاهای کشور با تأسیس این بنیاد به حداقل رسید.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که امام امت همیشه دغدغه مسکن، آب و نان مردم داشتند، ادامه داد: این دغدغه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به گونه ای بود که دستور فرمودند برای تهیه مسکن نیازمندان هر آنچه که زمین در خمین دارم را بگیرید و برای محرومان و مستضعفان مسکن بسازید تا آرامش و آسایش داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت تعامل بیشتر مسؤولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با ائمه جمعه شهرستان ها تأکید کرد و گفت: با توجه به حساب 100 این بنیاد، تعامل با روحانیت می تواند بستری را برای تقویت مشارکت و کمک مردم به رفع دغدغه های محرومان فراهم کند.

 

امام جمعه ساری کمک به برخورداری قشر محروم و مستضعف جامعه از مسکن را یکی از وظایف مهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: وظیفه بنیاد مسکن در دستگیری از محرومان جامعه سنگین است.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که به دلیل استقرار امکانات دولت در شهرها، متأسفانه روستاهای محروم از نعمت امکانات مناسب بی بهره مانده اند تصریح کرد: بنیاد مسکن نقش عمده ای در فراهم کردن برخی زمینه ها در این خصوص دارد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که هر حکومتی وظیفه دارد برخی از نیازهای اولیه آن ملت را تأمین کند خاطرنشان کرد: این وظیفه در حکومت اسلامی دو چندان است.

 

آیت الله طبرسی با تأکید بر بخش مسکن سازی خیرین در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان داشت: این بخش مهم باید در بنیاد مسکن فعال شود و روز به روز نیز توسعه یابد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که کار بنیاد مسکن کار مقدس و با ثوابی است خاطر نشان کرد: بودجه های این دستگاه مهم کشور باید افزایش یابد.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نقش بسیار مهمی در محرومیت زدایی به عنوان یکی از شعارهای مهم انقلاب اسلامی دارد، تصریح کرد: خدمت به مردم رسالت همه مدیران و مسؤولان در نظام اسلامی است و همین موضوع موجب تقویت جایگاه نظام و انقلاب خواهد شد.

 

امام جمعه ساری با اشاره به این که ملت بزرگ ایران همواره در مسیر آرمان های اصیل انقلاب حرکت کردند، بیان داشت: خدمت صادقانه و بی منت به ملت مهم ترین راه جبران از خودگذشتگی و ایثارگری های این مردم است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: رشد و پویایی کشور در سال جدید در گرو تحقق عملی و عینی مطالبات رهبری در حوزه اقتصاد و فرهنگ و است.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری نشان دهنده درایت و دوراندیشی ایشان در حوزه مسائل اقتصادی و فرهنگی است، تصریح کرد: اگر دغدغه های رهبری نظام در بخش های مختلف به خوبی عملیاتی شود به حتم شاهد کاهش بسیاری از مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور خواهیم بود./950/پ202/ب

ارسال نظرات