۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۲۰۲۹۷۰

اهدای لوح تقدیر به مروج معارف ناب اسلامی در قاره آفریقا

خبرگزاری رسا ـ در دیدار معاون ارتباطات و بین‌الملل جامعةالمصطفی با حجت‌الاسلام والمسلمین مهاجر شریف، مروج معارف ناب اسلامی در قاره آفریقا لوح تقدیری از سوی رییس جامعةالمصطفی به وی اهدا شد.
اهداي لوح تقدير به مروج معارف ناب اسلامي در قاره آفريقا
 
به گزارش خبرگزاری رسا، در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین‌ حکیم‌الهی، معاون ارتباطات و بین‌الملل جامعه‌المصطفی با حجت‌الاسلام والمسلمین مهاجر شریف در منزل ایشان در تهران، لوح تقدیر حجت‌الاسلام والمسلمین اعرافی، رییس جامعةالمصطفی به پاس قدردانی از زحمات ایشان در راه ترویج مبانی ناب اسلامی و فرهنگ و معارف دینی در قاره آفریقا اهدا شد.
 
در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین مهاجر شریف با اشاره به اقداماتی که در عرصه‌های گوناگون انجام داده است، یکی از ابعاد فعالیت‌های خویش را تلاش به منظور ترویج اصول و مبانی اسلام ناب محمدی(ص) برشمرد و از آشناسازی مردم جویای حق، با آموزه‌های راستین حضرت رسول اکرم(ص) و تبیین و تشریح آن سخن گفت.
 
وی در ادامه با اشاره به اهمیت مسجد در اسلام به عنوان مهم‌ترین پایگاه اسلامی برای ترویج و تبیین اسلام، تأسیس مساجد متعدد را از دیگر فعالیت‌های خویش عنوان کرد و گام نهادن در مسیر بنای مسجد و احیای خانه‌های خداوند در زمین را توفیقی عظیم توصیف کرد.
 
همچنین بنا به نقش حسینیه‌ در زنده نگاه داشتن نهضت حسینی و برپایی شعائر دینی، حجت‌الاسلام والمسلمین مهاجر شریف، از تلاش‌های صورت‌گرفته به منظور تأسیس حسینیه سخن به میان آورد.
 
شایان ذکر است راه‌اندازی حوزه‌های علمیه و تربیت اسلامی طلاب دینی، از دیگر فعالیت‌‌های وی در بیش از دو دهه به شمار می‌رود و حجت‌الاسلام والمسلمین‌ مهاجر شریف در این زمینه نیز دست‌آوردهای خوبی داشته است./907/ب102/د
ارسال نظرات