۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۲۰۲۹۶۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان:

حضور بیش از هزار روحانی در خانه های عالم لرستان

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان از فعالیت بیش از هزار روحانی در خانه های عالم لرستان خبر داد.
حجت الاسلام مهدوي امين ، مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که 300 خانه عالم در لرستان وجود دارد، بیان داشت: اکنون بیش از هزار روحانی در خانه های عالم در حال فعالیت هستند.

وی با بیان این که یکی از رسالت های سازمان تبلیغات اسلامی گسترش فرهنگ دینی و تعمیق باورهای دینی در جامعه است، گفت: ساخت خانه‌های عالم به‌ویژه در مناطق محروم موجب ترویج و تبلیغ احکام اسلامی و فرهنگ دینی می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان افزود: حضور روحانیان در خانه های عالم نقش مؤثر و سازنده ای در اجرای برنامه های فرهنگی روستاها و جذب جوانان به سمت معنویت، تقویت بستر و زیرساخت های فرهنگی دارند.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به حضور هزارو دویست روحانی در خانه های عالم لرستان، تصریح کرد: در سال جاری تلاش می کنیم تعداد مبلغان و روحانیان  در خانه های عالم افزایش یابد که در این راست افزایش اعتبارات همکاری مسؤولان نقش بسزایی دارد.

وی با بیان این که امید است با احداث خانه های عالم و بهره گیری از روحانیان و طلاب بتوان گامی مهم در راستای تربیت دینی جوانان برداریم، خاطرنشان کرد: ساخت خانه‌های عالم به‌ویژه در مناطق محروم موجب حل بسیاری از مشکلات دینی، مذهبی و فرهنگی مردم می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اهداف ساخت خانه های عالم، گفت: یکی از سیاست‌های ساخت خانه‌های عالم از سوی سازمان تبلیغات اسلامی، دردسترس بودن روحانی برای مردم و اقامه اول وقت نماز در مساجد است./9451/د101/ب

ارسال نظرات