۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۲۰۲۵۱۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان:

اصحاب رسانه عفاف و حجاب فاطمی را تبیین کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به نقش اصحاب رسانه در ایام گوناگون، گفت: اصحاب رسانه عفاف و حجاب فاطمی را تبیین کنند.
حجت الاسلام مهدوي امين ، مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که ایام ولادت فاطمه (س) بهترین فرصت برای تبیین شخصیت ایشان است، بیان داشت: رسانه ها در ترویج و تبیین عفاف و حجاب فاطمی در جامعه نقش بسزایی دارند.

وی با بیان این که اصحاب رسانه مؤثرترین اثر را بر مخاطب به ویژه جوانان می گذارند، افزود: در این ایام اصحاب رسانه با انجام فعالیت های گسترده در این راستا، تلاش کنند عفاف و حجاب فاطمی را تبیین کنند.

حجت الاسلام مهدوی تأکید کرد: بانوان باید حضرت فاطمه (س) را در راستای عفاف وحجاب، الگوی عملی خویش قرار دهند.

وی با اشاره به این که عفاف و حجاب سبب حفظ جایگاه خانواده و تحکیم آن می شود، خاطرنشان کرد: مسؤولان در راستای تبیین فرهنگ اسلامی در جامعه نقش بسزایی دارند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به این که دشمنان فرهنگ ما را هدف قرار دادند، خاطرنشان کرد: توسعه فرهنگ فاطمی و ترویج آموزه‌های دین اسلام توطئه های دشمن را خنثی می کند.

وی تصریح کرد: در این راستا باید ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه(س) تبیین شود.

حجت الاسلام مهدوی در ادامه افزود: ترویج آموزه های دینی سبب دشمن هراسی می شود.

وی با بیان این که الگو گیری از ائمه اطهار منشأ خیر و برکت در زندگی است، بیان داشت: با شناخت روش و سیره این بانوی بزرگ اسلام، می توانیم به سعادت دنیوی و اخروی دست یابیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه با گرامی داشت سالروز ولادت امام خمینی (ره)، بیان داشت: روحانیان، مبلغان و اصحاب رسانه باید تلاش کنند ابعاد شخصیتی ایشان را برای جوانان و نسل آینده تبیین کنند./9451/ت303/ب

ارسال نظرات