۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۳
کد خبر: ۲۰۱۲۵۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی در لرستان:

پرداختن به مسأله تربیت دینی در مراکز آموزشی شرط ترویج فرهنگ اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که مراکز اثر بخش در راستای تحقق فرهنگ مشخص هستند، بیان داشت: دانشگاه ها، مدارس و مساجد باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرند؛ بنابر این باید در راستای نهادینه کردن فرهنگ اسلامی و ترویج آن باید به بحث تربیتی بپردازیم.
حجت الاسلام موسوي امين ، مديرکل تبليغات اسلامي لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی در لرستان، شب گذشته در نخستین جلسه کارگروه اقتصاد و فرهنگ که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با توجه به نام گذاری سال و بیان مدیریت جهادی از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: در جهاد بسیج همگانی لازم است.

 

وی با بیان این که در دوران دفاع مقدس همه با هم بسیج شدن و به پیروزی رسیدند، بیان داشت: برای تحقق فرهنگ اسلامی نیز بسیج همگانی لازم است.

 

حجت الاسلام مهدوی با بیان این که توان ما اندک است و هجمه های فرهنگی دشمنان اسلام بزرگ است، افزود: در این راستا باید وارد عمل شویم و به اثر بخش بودن فعالیت های خویش توجه کنیم.

 

وی با بیان این که مراکز اثر بخش در راستای تحقق فرهنگ مشخص هستند، بیان داشت: دانشگاه ها، مدارس و مساجد باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرند؛ بنابر این باید در راستای نهادینه کردن فرهنگ اسلامی و ترویج آن باید به بحث تربیتی بپردازیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به این که برگزاری مراسمات در لرستان بسیار عالی است و موجب جذب جوانان می شود، خاطرنشان کرد: ما برای حفظ جوانان باید مساجد را محور قرار دهیم.

 

وی در ادامه با اشاره به اقشار تأثیرگذار در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی، بیان داشت: علما، روحانیان، اندیشمندان و اساتید دانشگاه ها از جمله اقشار اثرگذار هستند.

 

حجت الاسلام مهدوی گفت: فعالیت های فرهنگی باید در قالب سه گروه دیربازده، کم بازده و هزینه بر دسته بندی شوند تا بتوان مدیریت مناسبی روی آنها صورت گیرد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه با بیان این که اجرایی کردن این اقدامات زمان بر  و سنگین است، گفت: ما می توانیم زیرساخت ها و بستر های فرهنگی را فراهم کنیم./9451/پ203/س

ارسال نظرات