۰۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۲۰۰۷۵۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

نهادینه شدن فرهنگ اسلامی راه مقابله با مشکلات اقتصادی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که فرهنگ، اصل و اساس هر جامعه است، گفت: نهادینه شدن فرهنگ اسلامی راه مقابله با مشکلات اقتصادی است.
حجت الاسلام مهدوي امين ، مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد،  با اشاره به تقارن ایام باستانی نوروز با ایام فاطمیه بیان داشت: ملت ایران همواره نشان دادند به حفظ حرمت های دینی و اسلامی خود مقید بوده و هستند.

وی با بیان این که پیشرفت در عرصههای سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در سایه تحول و پیشرفت فرهنگی میسر می شود، خاطرنشان کرد: نهادینه شدن فرهنگ اسلامی راه مقابله با مشکلات اقتصادی است.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری، گفت: رهبر معظم انقلاب با اشراف و نظارت کامل به نیازمندیهای کشور اقدام به نام گذاری  سال ها کرده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب با این اقدام آحاد مردم و مسؤولان کشور را در جهت حرکت در مسیر پیشرفت و تعالی همه جانبه هدایت می کند.

حجت الاسلام مهدوی بیان داشت: تحقق دو مؤلفه عزم ملی و مدیریت جهادی نیازمند فرهنگ سازی بین مردم و مسؤولان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به نظام اقتصاد اسلامی اظهار داشت: نظام اقتصاد اسلامی، مجموعه قواعد کلّی ارائه شده در اسلام درزمینه روش تنظیم حیات اقتصادی و حل مشکلات اقتصادی است.

حجت الاسلام مهدوی بیان داشت: اجرای نظام اقتصاد اسلامی در راستای تأمین عدالت اجتماعی برای رسیدن به سعادت بشر و رسیدن به جامعه‌ی فاضله‌ای که تمامی پیامبران وائمه‌ الهی برای آن تلاش کرده‌اند، ضرورت دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تأکید کرد: با تمسک بر فرهنگ غنی اسلامی و پیدا کردن راهکارهای اقتصاد اسلامی در جامعه،  رفاه و عدالت مورد نظر اسلام ناب و آنچه مورد نظر رهبر معظم انقلاب است باید محقق شود./9451/ت303/ع   

ارسال نظرات