۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۲۰۰۳۸۸
رییس تبلیغات اسلامی لرستان:

مردم عید امسال را فاطمی برگزار کنند

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که مردم در ایام نوروز حرمت اهل بیت را حفظ کنند، گفت: مردم عید امسال را فاطمی برگزار کنند.
حجت الاسلام مهدوي امين ، مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، رییس تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به تقارن ایام نوروز و ایام فاطمیه، بیان داشت: مردم ما توجه داشته باشند با حفظ ایام نوروز، در مراسم عزاداری حضرت فاطمه(س) شرکت کنند.

وی با بیان این که در این ایام علاوه بر برگزاری مراسم عزاداری حضرت فاطمه (س) ما باید از زندگی اهل بیت عصمت و طهارت درس بگیریم، تأکید کرد: باید بکوشیم با شروع سال نو سبک زندگی فاطمه(س) را نیز نهادینه کنیم.

حجت الاسلام مهدوی تصریح کرد: مبلغان و روحانیان بومی استان باید برنامه های مناسبی را در این ایام برگزار کند و در راستای معرفی شخصیت این بانوی بزرگوار اسلام و سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا به ویژه برای نسل جوان تلاش کنند.

رییس تبلیغات اسلامی لرستان با بیان که هیچ گاه از نورانیت و عظمت حضرت زهرا(س) کاسته نمی‌شود، تصریح کرد: تنها خدا، پیامبر و حضرت علی (ع) می‌توانند حق این بانو را در سخن ادا کنند.

وی با اشاره به اهداف شوم دشمنان اسلام و جدایی ملت ایران به ویژه جوانان از دین و فرهنگ اسلامی، خاطرنشان کرد: بیش از هر زمان دیگری ضرورت دارد که اقشار گوناگون مردم به خصوص جوانان حرمت اهل بیت(ع) را حفظ کنند.

حجت الاسلام مهدوی در ادامه افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان در راستای برگزاری برنامه ها در ایام سوگواری حضرت فاطمه(س) روحانیان و مبلغان را به مساجد شهری و روستاها اعزام می کند.

وی با بیان این که ملت ایران در عرصه های دینی همواره پیشگام هستند، خاطرنشان کرد: همه آحاد گوناگون جامعه اسلامی باید بکوشیم یاد و نام فاطمه زهرا(س) را در این ایام زنده نگه داریم.

رییس تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که حضرت فاطمه زهرا(س) بر مسأله ولایت اهتمام داشت، تأکید کرد: شیعه نیز باید افکار و عملش همانند حضرت فاطمه (س) در دفاع از ولایت باشد./9451/ت302/ب

ارسال نظرات