۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۱۹۹۷۰۶
رییس تبلیغات اسلامی لرستان:

کانون های مساجد باید حضور جوانان را در مساجد پررنگ کنند

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به نقش کانون های مساجد در جذب جوانان، گفت: کانون های مساجد باید حضور جوانان را در مساجد پررنگ کنند.
حجت الاسلام مهدوي امين ، مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، رییس تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، بیان داشت: کانون های مساجد مهم ترین کانون هدایت جوانان هستند، این کانون ها باید حضور جوانان در مساجد را پررنگ کنند.

وی با اشاره به دسیسه های دشمن در راستای خالی کردن مساجد ما، خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید سنگری برای مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان باشند.

حجت الاسلام مهدوی افزود: کانون‌های مساجد باید در زمینه‌های فرهنگی هنری، علمی و آموزشی فعالیتی پر رنگ داشته باشند.

وی با اشاره بر مردمی بودن کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، تأکید کرد: این کانون های فرهنگی هنری بایدهویت بخشی به جوانان این مرز و بوم راسرلوحه کار خویش قرار دهند.

رییس تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر این که مسؤولان کانون های مساجد باید تلاش کنند فضای فرهنگی و هنری مساجد با حضور جوانان پر رنگ شود، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید توجه داشته باشند پایه اعتقادی جوانان را در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی مستحکم‌تر کنند.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت کانون‌های مساجد، تصریح کرد: توجه مقام معظم رهبری به کانون‌های مساجد، وظیفه و مسؤولیت متولیان این حوزه را سنگین‌تر می کند./9451 /ت303/ب

ارسال نظرات