۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۱۹۸۹۰۲
رییس تبلیغات اسلامی لرستان:

اقتصاد مقاومتی گفتمان نوینی در راستای حل مشکلات اقتصادی کشور است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان تبلیغات اسلامی لرستان گفت: اقتصاد مقاومتی می تواند گفتمان نوینی در راستای حل مشکلات اقتصادی کشور باشد.
حجت الاسلام مهدوي امين ، مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که اقتصاد مقاومتی یک پیام دارد، بیان داشت: با توجه به پیام مقام معظم رهبری، ما برای دستیابی به آرمان های اقتصادی کشور نباید از آرمان های سیاسی دست بکشیم.

وی با بیان این که اقتصاد مقاومتی راهکاری اقتصادی برای تولید کالای داخلی و خارجی است، افزود: اقتصاد مقاومتی گفتمان نوینی در راستای حل مشکلات اقتصادی کشور است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به این که اقتصاد مقاومتی از لحاظ ساختاری مردمی است، تصریح کرد: همه مسؤولان باید اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خویش قرار دهند و حضور مردم را در این راستا فراموش نکنند.

حجت الاسلام مهدوی در ادامه افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو تغییر مصرف در همه زمینه ها است.

وی با تأکید بر این که در حوزه اقتصاد مقاومتی باید وابسته به نیروهای خود باشیم، افزود: باید تولیدات ملی و داخلی را افزایش دهیم.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی لرستان مردمی کردن اقتصاد، توانمند سازی بخش داخلی و خصوصی و تقویت سیستم های بانکی کشور را از جمله راهکارهای اساسی در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بیان کرد./9451/ت303/ب

ارسال نظرات