۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۱۹۷۸۶۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن جوابی قاطع و حماسی به سردمداران آمریکا بود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان حضور پرشور مردم به ویژه جوانان را در راهپیمایی 22 بهمن جوابی قاطع و حماسی به سردمداران آمریکا بیان کرد.
حجت الاسلام مهدوي امين ، مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با قدردانی از حضور باشکوه مردم لرستان در راهپیمایی 22بهمن، بیان داشت: حضور گسترده و یکپارچه مردم فهیم ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله22 بهمن، علاوه بر تأیید سیاست های منطقی و راهبردی دولت، برگ زرین دیگری را بر افتخارات مردم ایران به ویژه دیار لرستان افزود.

وی گفت: این حماسه عظیم را به پیشگاه مقام معظم رهبری و تمامی ایرانیان تبریک و از آحاد مردم ولایی و با بصیرت لرستان برای حضور با شکوه در این راهپیمایی ملی، صمیمانه تقدیر و تشکر می کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن جوابی قاطع و حماسی به سردمداران آمریکا بود، افزود: مردم دیار لرستان با حضوری پرشور در راهپیمایی یوم الله 22بهمن ماه پاسخی دندان شکن بر دهان استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل زدند و نشان دادند همواره پاسدار خون شهدا هستند.

وی با اشاره به این حضور بی نظیر مردم لرستان در راهپیمایی، بیان داشت: مردم این دیار پس از گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ثابت کردند حامی نظام، دولت و چشم انتظار وحدت و یکپارچگی ملت هستند.  

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بیان داشت: این انقلاب مردمی، امروز با تکیه بر حمایت و خواست مردم و با رهبری عالمانه مقام معظم رهبری در مسیر اعتدال، امید و تدبیر در حرکت است.

حجت الاسلام مهدوی در ادامه خاطرنشان کرد: تلاش های دست اندر کاران خلق این حماسه بزرگ وستودنی به ویژه نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، اصحاب رسانه، صدا و سیمای استان ستودنی است./9451/ت303/ب

ارسال نظرات