۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۱۹۷۵۷۸

کاندیداهای نهایی مجمع نمایندگان طلاب مشخص شدند

خبرگزاری رسا _ ستاد انتخابات هفتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، اسامی کاندیداهای تأیید صلاحیت ‌شده برای انتخابات این مجمع را اعلام کرد.
مجمع نمايندگان طلاب حوزه علميه قم

 
به گزارش خبرگزاری رسا، ستاد انتخابات هفتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، فهرست نهایی اسامی کاندیداهای تأییدصلاحیت ‌شده این دوره از انتخابات، به تفکیک استان‌ها و شهرستان‌ها و تعداد نمایندگان هر حوزه انتخابیه را اعلام کرد.


در این دوره از انتخابات، 410 نفر از فضلا و اساتید حوزه کاندیدای نمایندگی طلاب 145 حوزه انتخابیه شده بودند که از بین آنان 370 کاندیدا براساس ضوابط و شرایط، تأیید صلاحیت شدند و از این تعداد، با توجه به تعداد نمایندگان هر حوزه انتخابیه، 277 نفر با آراء طلاب و روحانیون، به عضویت مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در خواهند آمد.


براساس اعلام ستاد انتخابات هفتم، حوزه های انتخابیه ای که از 100تا 200 طلبه در حوزه علمیه قم دارند یک نماینده، از 200 تا 400 طلبه دو نماینده، از 400 تا 800 طلبه سه نماینده و از 800 طلبه به بالا چهار نماینده در مجمع نمایندگان خواهند داشت.


بر پایه این گزارش، انتخابات هفتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب، روز شنبه 26 بهمن‌ماه، پس از استقرار صندوق‌های اخذ رأی در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فیضیه قم، از ساعت 8 صبح آغاز و تا ساعت 18 عصر همان روز ادامه خواهد یافت.


 اسامی نهایی کاندیداها را می توانید از اینجا مشاهده کنید./916/د102/ع

ارسال نظرات