۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۱۹۷۲۵۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

یوم الله 22 بهمن سالروز حمایت و دفاع از دستاوردهای انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان یوم الله 22 بهمن ماه را سالروز حمایت و دفاع از دستاوردهای انقلاب بیان کرد.
حجت الاسلام مهدوي امين ، مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که یوم الله 22 بهمن سالروز حمایت و دفاع از دستاوردهای انقلاب است، بیان داشت: همه باید با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن به عنوان یک تکلیف الهی، بر آرمان‌های امام و شهدا ایستادگی ‌کنیم.

وی با بیان این که وحدت مردم و مسؤولان مهم‌ترین رمز پیروزی انقلاب است، گفت: حفظ این وحدت در سایه ولایت موجب پایداری انقلاب اسلامی خواهد شد.

حجت الاسلام مهدوی افزود: اتحاد و همدلی معجزه می آفریند و بزرگترین موانع راه ترقی و پیشرفت را از سر راه بر می دارد و قوی ترین دشمنان را نابود می سازد.

بیداری اسلامی جهان ریشه در انقلاب اسلامی دارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به این که بیداری اسلامی جهان ریشه در انقلاب اسلامی دارد، بیان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران الگوی بسیار مناسبی برای تمام کشورهای دنیا است.

وی دهه فجر را ایام رهایی ملت ایران از ستم بیان کرد و افزود: 22 بهمن تجلی حکومت الله در روی زمین است، روزی که برنده ترین سلاح معنوی یعنی ایمان پیروزی آفرید.

حجت الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: ملت با بصیرت ایران و همچنین استان لرستان با حضور باشکوه خویش در راهپیمایی 22 بهمن ماه ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، مشت محکی بر دهان استکبار خواهند زد./9451/ت303/ب

ارسال نظرات