۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۱۹۶۰۲۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

اعزام بیش از 100 مبلغ دینی به مناسبت دهه فجر در لرستان

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان از اعزام بیش از 100 مبلغ دینی به مناسبت دهه فجر در لرستان خبر داد.
حجت الاسلام مهدوي امين ، مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان اعلام آمادگی تبلیغات اسلامی لرستان در اعزام مبلغ به مناسبت دهه فجر، بیان داشت: بیش از 100 مبلغ دینی به مناسبت این دهه، به شهرستان‌ها و مدارس این استان اعزام می شوند.

وی با اشاره به اعزام مبلغان خواهر و برادر در دهه فجر، گفت: بیشتر مبلغان اعزامی به شهرستان ها و مدارس لرستان بومی هستند.

حجت الاسلام مهدوی با تأکید بر این که برگزاری برنامه‌های دهه فجر باید بیانگر عظمت انقلاب اسلامی باشد، افزود: در این ایام بیش از 22 برنامه فرهنگی و دینی ازسوی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار می شود.

وی با اشاره به برنامه های مبلغان اعزامی لرستان به مناسبت این دهه مبارک، تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سال حماسه سیاسی- حماسه اقتصادی، تحقق حماسه سیاسی، برگزاری مراسم جشن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب و تبیین تحلیلی علل پیروزی انقلاب اسلامی را از جمله مهم ترین برنامه های تبلیغی مبلغان در دهه فجر عنوان کرد.

حجت الاسلام مهدوی در ادامه با اشاره به اهمیت دهه فجر و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، بیان داشت: مبلغان اعزامی به شهرستان ها و مدارس لرستان باید عظمت و شکوه انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران موجب شد امروز کشور ایران به عنوان یکی از پر افتخارترین کشورهای جهان در مقابله با استعمار مطرح شود.

حجت الاسلام مهدوی با بیان این که در طول 34 سال از عمر انقلاب اسلامی دشمنان در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی بوده اند، بیان داشت: با هوشیاری و بصیرت مردم ایران دشمنان ناکام می مانند./9451/ت303/ب

ارسال نظرات