۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۱۹۵۰۷۶
رییس سازمان تبلیغات اسلامی لرستان:

هیأت های مذهبی مردمی هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان تبلیغات استان لرستان با بیان این که هیأت های مذهبی مردمی هستند، گفت: دین ما دولتی نیست ولی دولت ما دینی است.
حجت الاسلام مهدوي امين ، مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی، رییس سازمان تبلیغات استان لرستان صبح امروز در نخستین همایش تجلیل از خادمان حسینی استان لرستان  که در سالن جهاد کشاورزی خرم آباد برگزار شد، با بیان این که استان لرستان شایسته بهترین هاست، گفت: هیأت های مذهبی شایسته تجلیل و بزرگداشت هستند.

وی با بیان این که در محرم سال جاری استان لرستان مانند دیگر سال ها در برگزاری مراسم عزاداری درخشید، بیان داشت: لرستان جزو پنج استان برتر در مراسم عزاداری محرم سال جاری مطرح شد.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به این که نماینده ما در لرستان، در کنار استان های تهران، اردبیل و زنجان به عنوان رییس شورای هیأت های مذهبی کشور انتخاب شده و در حال ایفای نقش است، افزود: این ها سرمایه های بزرگی است که در لرستان وجود دارد.

رییس سازمان تبلیغات استان لرستان در ادامه با اشاره به این که برای مطرح بودن لرستان باید کارهای بزرگی انجام داد، بیان داشت: باید از ظرفیت ها استفاده و بهره برداری کنیم و مشکلات و آسیب های اجتماعی را شناسایی و مورد توجه قرار دهیم.

حجت الاسلام مهدوی با بیان این که هیأت های مذهبی لرستان تحت سازمان تبلیغات اسلامی استان لرستان هدایت و حمایت می شوند، افزود: تعدادی از این هیأت ها با شاخص های کشوری به عنوان هیأت های برتر انتخاب شده اند.

رییس سازمان تبلیغات استان لرستان با بیان این که دین ما دولتی نیست ولی دولت ما دینی است، خاطرنشان کرد: همانطور که حوزه های علمیه ما مردمی است، هیأت های مذهبی ما نیز به سمت دولت نمی روند.

حجت الاسلام مهدوی بیان داشت: دولت ما باید در خدمت دین و مردم جامعه باشد.

گفتنی است، در پایان این مراسم نیز از تمامی هیأت های مذهبی، پیرغلامان، مداحان و شعرای آیینی استان لرستان تجلیل شد./9451/پ202/ب

ارسال نظرات