۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۱۹۴۴۹۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

قیام 19 دی نشان دهنده پیوند روحانیت و مردم بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که 19 دی ماه از فرازهای سرنوشت ساز انقلاب اسلامی است، گفت: قیام 19 دی نشان دهنده پیوند روحانیت و مردم بود.
قیام 19 دی نشان دهنده پیوند روحانیت و مردم بود

حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به دلایل رخداد قیام 19 دی افزود: به دنبال انتشار مقاله‌ای توهین آمیز به امام‌خمینی (ره) در یکی از روزنامه‌های کشور، مردم برای اعلام انزجار نسبت به این حرکت سخیف به خیابان‌ها آمدند.

وی با بیان این که هدف مردم در راهپیمایی 19 دی تنها حمایت از ولایت و رهبری بود، گفت: 19 دی‌ماه تجدید پیمان با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب و تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر 19 دی سال 56 است.

حجت الاسلام مهدوی تصریح کرد: قیام 19 دی، سرانجام مقابله با اسلام را به نمایش گذاشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که 19دی نماد بصیرت جوانان و طلاب است، گفت: ملت ایران با تمسک به بصیرت و صبر می‌توانند در برابر ستمکاران پیروز شوند.

وی با بیان این که 19 دی ماه از فرازهای سرنوشت ساز انقلاب اسلامی است، بیان داشت: این روز توانست قدرت ایمان به اسلام را به نمایش بگذارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بیان داشت: مردم با قیام 19 دی به رژیم نشان دادند خواستار ایجاد انقلابی مردمی و اسلامی اند و به عنوان یک پشتوانه محکم در دفاع از آرمان های رهبر فرزانه ملت ایران ایستاده اند.

وی با بیان این که قیام 19 دی نشان دهنده پیوند عمیق روحانیت و مردم بود، افزود: امروز این پیوند، عمیق تر از گذشته مشاهده می شود.

حجت الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: قیام 19دی ماه سال 1356 باید به‌عنوان الگویی ماندگار، باقی بماند و مورد توجه واقع شود./9451/ت302/ب

ارسال نظرات