۱۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۱۹۳۸۷۵
رییس شورای شرعی حزب الله لبنان:

سلاح مقاومت ضامن امنیت لبنان است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای شرعی حزب الله لبنان با تاکید بر حفظ وحدت مردم این کشور گفت: سلاح مقاومت ضامن امنیت لبنان است.
شيخ محمد يزبک رييس شوراي شرعي حزب الله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ محمد یزبک، رییس شورای شرعی حزب الله لبنان در مراسم تشییع جنازه شهید حسین صلاح حبیب از رهبران حزب الله که در حسینیه امام خمینی (ره) در شهر بعلبک برگزار شد، گفت: هر اقدامی که علیه مصالح کشور صورت گیرد، خیانت به ملت محسوب می‎شود.


وی وضعیت منطقه را خطرناک توصیف کرد و بیان داشت: ملت‎های منطقه باید عقل خود را به کار گیرند و مراقب دام‎های فتنه‎گران باشند.


این عالم لبنانی ادامه داد: مبارزه با نفاق و فتنه سبب بازگشت آرامش به لبنان و جلوگیری از سقوط این کشور می‎شود.


وی حفظ وحدت را یکی دیگر از راه‎های مقابله با نفاق و فتنه خواند و گفت: مردم لبنان با حفظ وحدت می توانند بار دیگر کرامت و عزت را به شهدا و همچنین خودشان هدیه کنند.


 حجت الاسلام یزبک عنوان کرد: ما عاشق کشتار، مرگ و خون نیستیم بلکه به شهادت در راه خدا عشق می‎ورزیم.


رییس شورای شرعی حزب الله لبنان، آمریکا و کشورهای غربی و عربی را حامی گروه‎های تکفیری دانست و افزود: آمریکا به همراه کشورهای غربی و عربی با حمایت‎های بی حد و مرز از آنان به کشتار در منطقه می‎پردازند.


وی ادامه داد: دشمنان درپی تغییر چهره حق و حقیقت و گسترش باطل هستند.


این عالم لبنانی مقاومت و سلاح آن را ضامن امنیت لبنان بیان کرد و گفت: مقاومت و سلاح آن به حفظ عزت و کرامت لبنان کمک می‎کند.


گفتنی است حسین صلاح حبیب یکی از فرماندهان عملیات منطقه القصیر بود که 9 ماه گذشته در این منطقه شهید و جسدش چند روز گذشته پیدا شد./994/ب902/د

ارسال نظرات