۲۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۱۷۶۰۳۴
نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی مازندران:

حجاب یک مصونیت و سنگری برای بانوان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی مازندران با تاکید بر این که دشمن در تهاجم فرهنگی سنگر عفاف و حجاب را مورد توجه قرار داده است گفت: مسؤولان باید نسبت به این مسأله مهم توجه ویژه ای را داشته باشند و در راستای ماندگاری و تثبیت آن اقدامات شایسته ای را انجام دهند و جوانان جامعه ما را با آثار حفظ عفاف و حجاب آشنا کنند.
حجاب

حجت الاسلام سید مجتبی موسوی، نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که حجاب و عفاف امری ضروری و مهم است، گفت: عفاف و حجاب از اصول قطعی دین مبین اسلام است که در قرآن کریم و روایات ائمه معصومین(ع) به رعایت و ترویج آن تاکید ویژه شده است.

 

وی با اشاره به این که امروز حجاب تنها یک امر مذهبی نبوده بلکه امری سیاسی و اجتماعی است، بیان داشت: برخی کشورهای دنیا تحمل ندارند تا مسلمانان در آن کشورها حجاب را رعایت کنند و حاضرند خود را بی آبرو کنند و می آیند برای آن ها مزاحمت ایجاد می کنند تا با حجاب مبارزه شود.

 

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی مازندران با تاکید بر این که ترویج فرهنگ عفاف و حجاب امری ضروری و مهم است که باید به آن در جامعه توجه شود، خاطرنشان کرد: امروز حجاب یک امر بسیار مهم است و خانمی که آگاهانه یا نا آگاهانه بی حجاب یا بد حجاب باشد در اردوگاه دشمن قدم زده و آب به آسیاب دشمن می ریزد.

 

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: همت ارزنده باید در میان آحاد جامعه وجود داشته باشد تا بتوانیم این واجب الهی را در جامعه ترویج کنیم.

 

وی با بیان این که بی حجابی نمادی از کفر و حجاب نمادی از اسلام است، گفت: باید تلاش کنیم تا این امر قرآنی در جامعه اسلامی که نمادی از اسلام ناب محمدی(ص) است در جامعه ترویج شود.

 

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی مازندران با تاکید بر این که دشمن در تهاجم فرهنگی سنگر عفاف و حجاب را مورد توجه قرار داده است گفت: مسؤولان باید نسبت به این مسأله مهم توجه ویژه ای را داشته باشند و در راستای ماندگاری و تثبیت آن اقدامات شایسته ای را انجام دهند و جوانان جامعه ما را با آثار حفظ عفاف و حجاب آشنا کنند.

 

وی ادامه داد:حجاب یک مصونیت و سنگری برای بانوان ما است که باید نسبت به آن توجه شود.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که امر به معروف و نهی از منکر برای به پا داشتن اوامر الهی و به پاداشتن حق است، گفت: همگان باید تلاش کنند تا براساس دستورات خداوند منان و احکام الهی این امر ارزنده به طور کامل در جامعه اجرا شود./950/ت302/ب

ارسال نظرات