۱۰ تير ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۴
کد خبر: ۱۷۴۱۴۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان:

مبلغان پیشگیری از مواد مخدر به مناطق مختلف اعزام می شوند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این که کارگاه مهارت های لازم با استفاده از مسایل دینی و مذهبی در راستای پیشگیری از اعتیاد ویژه مبلغان در خوزستان برگزار شده است، اظهار داشت: نکات فنی و مهارت های مواد مخدر و اعتیاد با استفاده از کارشناسان نیروی انتظامی در اختیار مبلغان خوزستانی قرار می گیرد تا آنان این پیامدهای شوم را به جوانان گوشزد کنند.
حجت الاسلام بلک مدير کل تبليغات اسلامي خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمدحسن بلک، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، شامگاه یکشنبه نهم تیر ماه در نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان، با بیان این که کارگاه مهارت های لازم با استفاده از مسایل دینی و مذهبی در راستای پیشگیری از اعتیاد ویژه مبلغان در خوزستان برگزار شده است، اظهار داشت: دوره های گوناگون پیشگیری از اعتیاد ویژه مبلغان در شهرستان های خوزستان برگزار شده است و برگزاری این نشست ها ادامه خواهد داشت.

مشاور امور روحانیان استانداری خوزستان خاطرنشان کرد: فتاوای مراجع و علما در مورد مسأله شرعی مواد مخدر و اعتیاد به صورت کتاب و جزوه جمع آوری شده اند و برای آشنایی بهتر با این پدیده شوم در اختیار مبلغان قرار خواهد گرفت.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با تأکید بر این که دوره های بسیاری در زمینه پیشگیری از اعتیاد با همکاری نیروی انتظامی در خوزستان برگزار شده است، خاطرنشان کرد: نکات فنی و مهارت های مواد مخدر و اعتیاد با استفاده از کارشناسان نیروی انتظامی در اختیار مبلغان خوزستانی قرار می گیرد و مبلغان با استفاده از اطلاعات فنی پیامدهای شوم این پدیده را به جوانان گوشزد می کنند.

مشاور امور روحانیان استانداری خوزستان در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: ستاد پیشگیری از مواد مخدر برای مبارزه با این پدیده شوم مبلغ ویژه به مناطق مختلف کشور اعزام می کند./9461/202/غ

 

ارسال نظرات