۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۱۷۱۸۲۹
حماسه حضور (71)؛

دشمنان راهی جز تسلیم در برابر ملت ایران ندارند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی حضور پرشور مردم در انتخابات را نشانگر اوج مردمی بودن نظام اسلامی دانست و گفت: دشمنان با دیدن این صحنه های حضور و استقامت آنان، راهی جز تسلیم ندارند.
ناصر سوداني، نماينده مردم اهواز در مجلس شوراي اسلامي

ناصر سودانی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به حماسه بزرگ انتخابات در خوزستان اظهار کرد: حضور مردم در پای صندوق های رای جلوه ای زیبا از ولایت مداری است، آنان در این هوای گرم خوزستان به ندای رهبر فرزانه خود لبیک گفتند.

وی ابراز کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات نشانگر مردمی بودن نظام اسلامی است، دشمنان با دیدن این صحنه‌های حضور  و استقامت آنان راهی جز تسلیم ندارند.

نماینده مجلس شورای اسلامی حضور پرشور مردم را سبب افزایش مسؤولیت دولتمردان و همه مسؤولان نظام اسلامی عنوان کرد و اذعان داشت: در مقابل این همه حضور چه باید گفت، ما به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، چیزی جز بزرگی ندیدیم.

وی با اشاره به این که میزان رأی ملت است، بیان کرد: همه ما و  همه نامزدها و هوارادان آنان باید نسبت به قانون تمکین داشته باشیم، هر آنچه نتیجه این انتخابات شد، همه باید به آن احترام بگذاریم./945/ت303/س

ارسال نظرات