۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۱۷۱۶۹۴
آیت الله سیدان:

حضور گسترده مردم باعث سرفرازی مملکت می شود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله سیدان از علمای مشهد پس از انداختن رأی خود به صندوق اخذ رأی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات پیامی به دشمن دانست که اصل علاقمندی به نظام و جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد.
حضور گسترده مردم باعث سرفرازی مملکت می شود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، صندوق أخذ رأی سیار مشهد بعد از حضور در منزل آیت الله مرتضوی شاهرودی، در ادامه جهت أخذ رأی علمای مشهد در منزل آیت الله سیدان حاضر شد.
آیت الله سیدان با تشکر از حضور صندوق سیار 892 در منزل خویش؛‌نسبت به حضور در شعبه اخذ رأی در مسجد محل ابراز علاقه کرد.
آیت الله سیدان بعد از انداختن رأی خود به صندوق با تقدیر از دست اندرکاران انتخابات، گفت: امیدوارم که خداوند آن کسی را که شایسته و لایق حضور در مسند ریاست جمهوری است و برای انقلاب مفید و مایه اعتلا و سربلندی کشور است برای اداره کشور مقرر بدارد.
وی  نسبت به انتخابات شوراها نیز افزود: امید است آنان که در مشهد و دیگر شهرها برای انتخابات شوراها انتخاب می شوند و به مسؤلیت می رسند بتوانند وظایف خود را در مسیر جمهوری اسلامی با توجه به اهمیت این شهر که مشهد الرضا(ع) است هر چه بهتر انجام دهند.
آیت الله سیدان حضور گسترده مردم در انتخابات را پیامی به دشمن دانست که اصل علاقمندی به نظام و جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد و گفت: حضور پر شور مردم در انتخابات جبهه گرفتن در مقابل دشمن و سبب سرفرازی و اعتلای مملکت می‌شود و از سوی دیگر باعث حرکت بهتر در راستای اهداف اسلام و اهل بیت (ع) می شود./933/پ202/ع
ارسال نظرات