۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۱۷۱۶۵۷
حماسه حضور (52)؛

قدردانی امام جمعه خرم‌آباد از حضور پرشور رأی اولی‌ها

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با حضور در پای صندوق رأی گفت: حضور جوانان در شعب اخذ رای نشان از بصیرت سیاسی آنها دارد و امروز مردم لرستان صحنه ای تماشایی به نمایش گذاشتند.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي، نماينده ولي فقيه در لرستان

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در جنوب غرب کشور، با اعلام این که حضور مردم در پیشرفت کشور تأثیر بسیاری دارد، گفت: رأی مردم پشتوانه محکمی برای نظام جمهوری اسلامی ایران و عاملی مؤثر برای تقویت انگیزه خدمت به مردم خواهد بود.

وی افزود: هر مقدار که رأی مردم بالا باشد طبیعی است که نظام با قدرت و اقتدار بیشتر راه پیشرفت و تعالی را دنبال می کند.

حجت الاسلام میر عمادی تصریح کرد: حضور مردم مایه امید، نشاط و شور برای تعالی است که به خوبی می توان دریافت وقتی مردم با همه وجود در صحنه حاضر باشند و رأی بدهند آن کسی که انتخاب می شود احساس مسؤولیت بیشتری می کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان 24 خرداد را روزی به یاد ماندنی عنوان کرد و اظهارداشت: 24 خرداد روز حضور عظیم و حماسی مردم در صحنه و در حقیقت انتخابات یکی از عرصه های نمایش حضور مردم است که خون تازه ای در کالبد نظام اسلامی  خواهد دمید.

وی درباره پیام این انتخابات گفت: پیام حضور این است که ملت ایران با نشاط تر از گذشته در مسیر راه پر افتخار انقلاب اسلامی هستند و به دنیا ثابت کردند که ملت ایران خود می خواهد نسبت به سرنوشت کشورش تصمیم گیری کند.

حجت الاسلام میرعمادی تأکید کرد: مردم امروز آمدند تا در دهان یاوه گویان و استکبار جهانی زده و بگویند تحریم، تهدید و تبلیغات علیه ایران اثری ندارد.

وی ادامه داد: مردم آمدند پایه های نظام اسلامی را مستحکم کنند و قدرت وحدت، انسجام و عظمت خود را به رخ دنیا و جهانیان بکشند و بگویند ملت ایران زنده است و همچنان بر ارزش های انقلاب اسلامی و مسیر پر افتخار راه امام و شهدا پایبند است.

استقبال مردم ولایت مدار لرستان بی نظیر است

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهارداشت: استقبال مردم ولایت مدار، انقلابی، متدین و باوفای استان لرستان بی نظیر و صحنه صف های طولانی این مردم گواه دلبستگی این آنها به نظام، رهبری و انقلاب است.

وی تصریح کرد: صحنه ای که مردم لرستان به نمایش گذاشتند تماشایی است و انسان در برابر عظمت این ملت شرمنده می شود.

حجت الاسلام میر عمادی در باره حضور جوانان در انتخابات اظهارداشت: حضور جوانان رأی اولی در استان لرستان بسیار چشمگیر بود و در صف ها بیشتر جوانان حضور داشتند و این نشان می دهد کسانی که به بلوغ سیاسی رسیده اند با بصیرت سیاسی راه انقلاب را دنبال می کنند.

نامزد ها به رأی مردم احترام بگذارند

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر احترام به قانون از سوی نامزدهای انتخابات گفت: وظیفه نامزدها این است که به رأی مردم احترام بگذارند و کسی که با رأی بیشتر انتخاب شده و مردم او را انتخاب کردند دیگر نامزد های به او تبریک بگویند و همه به قانون تمکین کنند.

وی افزود: شیطنت ها، تبلیغات و وسوسه دشمنان در آنها اثر نکند و بدانند که رأی مردم به عنوان امانت الهی حفظ شده و نمایندگان کاندیداها و شورای نگهابان در حال تلاش برای برگزاری انتخاباتی با سلامت کامل هستند.

حجت الاسلام میر عمادی تصریح کرد: شایسته است کاندیداها آنچه را که ملت تصمیم گرفته را قبول کرده و با ملت همراه باشند و برخلاف مسیر ملت حرکت نکنند که این خواسته دشمن است./9462/پ202/س

ارسال نظرات