۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۱۷۱۶۱۴
حماسه حضور (15)؛

مردم با لبیک به ندای رهبری حماسه می آفرینند

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس خبرگان رهبری در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا شرکت و تاکید کرد: مردم به ندای رهبر معظم انقلاب در خلق حماسه سیاسی لبیک گفته و حضوری پرشور خواهند داشت.
آيت الله هاشمي شاهرودي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله هاشمی شاهرودی، لحظاتی پیش رای خود را به صندوق سیار شماره 472انداخت.

نایب رییس اول مجلس خبرگان رهبری بعد از انداختن رای خود به صندوق در گفت وگو با خبرنگاران حضور مردم در انتخابات را دارای ثمرات بسیار دانست.

 

آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی گفت: بحمدلله مردم به ندای رهبر معظم انقلاب در خلق حماسه سیاسی لبیک گفته و حضوری پرشور خواهند داشت.


وی همچنین برای سربلندی و عزت نظام اسلامی دعا کرد و گفت: کاندیداها در روزهای گذشته قانون مداری خود را ثابت کرده اند؛ این قانونمداری مردم و مسؤولان در جهان کم نظیر و شاید بی نظیر است.


نایب رییس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: کاندیداها آنچه رای ملت است را خواهند پذیرفت و خداوند به کاندیداهای برگزیده توفیق دهد که خدمات دولت ها و شوراهای گذشته را ادامه دهند.


وی خاطر نشان کرد: همه کاندیداها چه آنان که پیروز می شوند و چه آنان که نمی شوند وظیفه خود را برای خلق حماسه بزرگ سیاسی ادا کردند و این چنین دروغ رسانه های استکباری را برملا ساختند.


آیت الله هاشمی شاهرودی در پایان از تلاش ها و خدمات همه مسؤولان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات تشکر کرد و گفت: امیدواریم همه وظیفه خود را در خلق حماسه سیاسی به خوبی انجام داده و رییس جمهور آینده مشکلات را در چارچوب قانون حل کند./920پ202/ج

 

 

ارسال نظرات