۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۱۷۰۱۲۶
امام جمعه موقت سمنان:

شخصیت امام راحل خواب راحت از مستکبران جهان گرفته است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت سمنان در مراسم گرامی داشت ارتحال امام خمینی(ره) بندگی خالصانه خداوند و پیروی از سیره ائمه اطهار(ع) را رمز پیروزی امام راحل عنوان کرد.
حجت الاسلام احمدپناهي، امام جمعه موقت سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام سید جلال احمدپناهی، امام جمعه موقت سمنان، در مراسم بزرگداشت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که شب گذشته  در حسینیه حضرت اباالفضل (ع) دامغان برگزار شد گفت: بندگی خالصانه خداوند و پیروی از سیره ائمه اطهار(ع) رمز پیروزی رهبر کبیر انقلاب اسلامی بود.

وی به تبیین زوایای مختلف شخصیت امام راحل(ره) پرداخت و افزود: هیچ مصلح و مرجع و رهبری بعد از غیبت حضرت ولی عصر(عج) نبوده است که مانند امام خمینی(ره) تاثیری شگرف بر کل جهان بجا گذارد.

مدیر حوزه علمیه مهدیشهر بیداری اسلامی امروز بسیاری از کشورها را لبیک به ندای حق طلبی رهبرکبیر انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: شخصیت و پیام امام خواب راحت را از چشمان مستکبران جهان گرفته است.

حجت الاسلام احمدپناهی تأکید کرد: در سالگرد ارتحال ملکوتی  آن رهبر فرزانه توجه به دو مطلب ضروری و نشان دهنده علاقه ما به امام (ره) است. اول مطالعه وصیت نامه الهی و سیاسی  ایشان و دوم گوش فرادادن به رهنمودهای جانشین برحقشان، ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای که در 14خرداد هر سال ایراد می نمایند.

وی با یادآوری اندوه تاریخی و هجران مردم ایران در فراغ خمینی کبیر(ره) و اشک شوق آنها پس از انتخاب هوشمندانه امام خامنه ای از سوی مجلس خبرگان، تصریح کرد: اعتماد و اعتقاد خالص به خداوند است که نیرویی الهی به رهبری انقلاب عطا کرده تا با فریادهایی رسا در مقابل دنیای ظلم بایستد و کشتی انقلاب اسلامی را به سوی پیروزی رهنمون کند.

گفتنی است، مرثیه سرایی حسین بذرکار از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از دیگر برنامه های این مراسم بود./938/پ202/س

ارسال نظرات