۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۱۶۶۹۰۱
تولیت آستان مقدس سامرا:

امسال شاهد افزایش چشمگیر زائران بودیم

خبرگزاری رسا ـ تولیت آستان مقدس سامرا اظهار داشت که بارگاه ملکوتی امامین عسکریین(ع) در سالروز شهادت امام هادی(ع) نسبت به سال‎های گذشته شاهد افزایش چشمگیری بود.
سامرا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آستان مقدس امامین عسکریین(ع) در شهر سامرا از حضور بی سابقه مردم عراق در حرم مطهر امام هادی(ع) و امام حسن عسکری (ع) به مناسبت شهادت دهمین پیشوای شیعیان خبر داد.


حجت الاسلام شیخ سامی المسعودی، تولیت این آستان گفت: آستان مقدس سامرا امسال شاهد حضور پر رنگ مردم به مناسبت شهادت امام هادی (ع) بود که نسبت به سال‌های اخیر افزایش چشم گیری داشته است.


وی افزود: این امر نشانگر آن است که دوستداران اهل بیت(ع) امسال از همه استان‌ها و شهرهای عراق برای زیارت این دو امام بزرگوار به سامرا سفر کرده‌اند.


المسعودی از تلاش‌های آستان مقدس کربلا تقدیر و تشکر کرد و گفت: این آستان کمک زیادی را به منظور خدمت رسانی به زائران و انتقال آنان از اقصی نقاط عراق به سامرا انجام داد.


گفتنی است شمار زیادی از دوستداران اهل بیت (ع) در عراق روز گذشته به مناسبت شهادت امام هادی (ع) با وجود تمام خطرها و تهدیدها از سوی گروه‌های تروریستی به زیارت این امام همام و فرزند بزرگوارش مشرف شدند./983/ب902/د

ارسال نظرات